headerdesktop laponiatimer12noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile laponiatimer12noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

🎁Vacanță CADOU în Laponia

Acasă la Moș Crăciun

Comandă și câștigă

Valabilitate: 11-12 noiembrie»»»

Studii pentru Vioara

De (autor): Mazas

0
(0 review-uri)
Studii pentru Vioara - Mazas
Rasfoieste

Studii pentru Vioara

De (autor): Mazas

0
(0 review-uri)
Captivarea elevului incepator la vioara, precum si formarea unei imagini sonore care sa favorizeze dezvoltarea unui sunet frumos, in vederea exprimarii con­tinutului muzical, raman obiective principale in pedagogia viorii.

Studiile lui Mazas au o semnificatie deo­sebita intr-o faza de tranzitie, de pregatire a unei etape importante, aceea a liniei Kreutzer–Fiorillo–Rode. Dupa depasirea primei faze de educatie instru­mentala care familiarizeaza elevul cu cantatul la vioara in pozitia intai, etapa asimilarii pozitiilor si a schimburilor de pozitie reprezinta o munca pedagogica grea, cu perspective muzicale limitate. Intre aceasta etapa si cea a abordarii studiilor de Kreutzer, intervine o perioada de tranzitie, care cere consolidarea si valorificarea tehnica si muzicala a schimburilor de pozitie precum si a tehnicii de arcus. Se lucreaza in mod obisnuit primele doua caiete de Mazas op. 36, pentru aportul remarcabil in dezvoltarea gustului pentru forma concertistica, aspect de o necesitate acuta in aceasta etapa, in care elevul face cunostinta cu concertele de Viotti. Continuand linia micilor melodii ale lui Dancla, Mazas pregateste stralucirea concertistica a lui Beriot, cu care elevul se va intalni dupa ce a invatat concerte de Viotti si Rode, care au si ele nevoie de aceasta pregatire.

Articularea si schimburile de pozitie privind deprinderile mainii stangi, sau specialitatile de arcus privind mana dreapta, trebuie studiate pe formula exercitiilor tehnice.

In executia numeroaselor cantilene din acest opus, recomandam cultivarea sunetului generos si a unei expresii sincere. In problema portamentelor este bine sa aratam elevului avantajele unei pozitii deschise, avand drept scop adoptarea unui schimb cald, bine auzit si dirijat in sensul muzical al frazei. Studiile de expresie, care abunda in fraze lungi executate pe aceeasi coarda, trebuie sa favorizeze dezvoltarea curajoasa a tehnicii de portament, si o emisie larga de sunet.
Citește mai mult

31.72Lei

31.72Lei

Primești 31 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

In stoc

Livrare

Comandă până la 14:00:

Estimare livrare joi, 13 noiembrie - vineri, 14 noiembrie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. În cazul perioadelor aglomerate pot apărea întârzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizează în decursul a 24-48 de ore (zile lucrătoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cărților în engleză aflate în stocul furnizorilor noștri se realizează în intervalul de 2-4 săptămâni, afișat în pagina de produs. Toate comenzile care conțin un titlu din această categorie vor fi livrate la termenul cel mai îndelungat. În cazul în care dorești împărțirea comenzii, te rugăm să ne contactezi pentru a-ți comunica toate condițiile. Poți găsi aceste informații și în secțiunea Termeni și Condiții.

Plaseaza rapid comanda

Important icon msg

Poti comanda acest produs introducand numarul tau de telefon. Vei fi apelat de un operator Libris.ro in cele mai scurt timp pentru prealuarea datelor necesare.

Completeaza mai jos numarul tau de telefon

Descrierea produsului

Captivarea elevului incepator la vioara, precum si formarea unei imagini sonore care sa favorizeze dezvoltarea unui sunet frumos, in vederea exprimarii con­tinutului muzical, raman obiective principale in pedagogia viorii.

Studiile lui Mazas au o semnificatie deo­sebita intr-o faza de tranzitie, de pregatire a unei etape importante, aceea a liniei Kreutzer–Fiorillo–Rode. Dupa depasirea primei faze de educatie instru­mentala care familiarizeaza elevul cu cantatul la vioara in pozitia intai, etapa asimilarii pozitiilor si a schimburilor de pozitie reprezinta o munca pedagogica grea, cu perspective muzicale limitate. Intre aceasta etapa si cea a abordarii studiilor de Kreutzer, intervine o perioada de tranzitie, care cere consolidarea si valorificarea tehnica si muzicala a schimburilor de pozitie precum si a tehnicii de arcus. Se lucreaza in mod obisnuit primele doua caiete de Mazas op. 36, pentru aportul remarcabil in dezvoltarea gustului pentru forma concertistica, aspect de o necesitate acuta in aceasta etapa, in care elevul face cunostinta cu concertele de Viotti. Continuand linia micilor melodii ale lui Dancla, Mazas pregateste stralucirea concertistica a lui Beriot, cu care elevul se va intalni dupa ce a invatat concerte de Viotti si Rode, care au si ele nevoie de aceasta pregatire.

Articularea si schimburile de pozitie privind deprinderile mainii stangi, sau specialitatile de arcus privind mana dreapta, trebuie studiate pe formula exercitiilor tehnice.

In executia numeroaselor cantilene din acest opus, recomandam cultivarea sunetului generos si a unei expresii sincere. In problema portamentelor este bine sa aratam elevului avantajele unei pozitii deschise, avand drept scop adoptarea unui schimb cald, bine auzit si dirijat in sensul muzical al frazei. Studiile de expresie, care abunda in fraze lungi executate pe aceeasi coarda, trebuie sa favorizeze dezvoltarea curajoasa a tehnicii de portament, si o emisie larga de sunet.
Citește mai mult

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one
Accessibility Logo

Salut! Te pot ajuta?

X