Viata mea in publicitate

De (autor): Claude Hopkins

0
(0 review-uri)
Viata mea in publicitate - Claude C. Hopkins

Viata mea in publicitate

De (autor): Claude Hopkins

0
(0 review-uri)
 Cele mai multe afaceri au dat gres din cauza ca s-au intins prea mult. Au speculat fara chibzuinta pe o sansa neclara. Asta ca sa le fie invatatura de minte celor care se avanta pe carari neumblate, de teama ca nu cumva cineva din concurenta sa mearga mai departe ori sa ajunga mai sus.
 
 
 
Exista exceptii in afaceri, nu insa si in publicitate. Toate dezastrele din publicitate sunt cauzate de nechibzuinta, inutila si nejustificata. In acest domeniu, cu totii incercam lucruri care nu pot fi facute. Ne confruntam cu natura umana, cu dorinte, prejudecati si manierisme la inaltimea carora nu ne putem ridica. Oricat de multa experienta am avea, ea nu ne poate calauzi corect nici macar in majoritatea cazurilor. Tocmai de aceea imprudenta este o greseala capitala in publicitate. Cine este cu adevarat in masura sa ne invete ce trebuie si ce nu trebuie sa facem pentru a creste profitul in afacerea noastra? Numai cineva care a reusit sa obtina rezultate la care altii nici nu viseaza.
 
 
 
Ghidul „Viata mea in publicitate”contine cele mai valoroase informatii de care are nevoie oricine detine o afacere si intentioneaza sa aiba o ascensiune spectaculoasa, informatii care vin direct din practica si situatii concrete despre esecuri si succese in publicitate. Lucrarea de fata este autobiografia lui Claude C. Hopkins, primul si, probabil, singurul om din vanzari care a reusit sa aduca publicitatea la nivel de stiinta prin propriile experiente si o ambitie rar intalnita. Cu generozitate si rabdare didactica, Hopkins ne impartaseste tehnicile cu care el a reusit in afaceri si ne descrie cum se aplica fiecare strategie in parte. Nu este de mirare ca orice om care foloseste metodele propuse de Claude C. Hopkins va avea o crestere impresionanta a profitului. 
Citește mai mult

-5%

PRP: 24.00 Lei

!

Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.

22.80Lei

22.80Lei

24.00 Lei

Primești 22 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

In stoc

Livrare

Comandă până la 14:00:

Estimare livrare vineri, 14 noiembrie - luni, 17 noiembrie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. În cazul perioadelor aglomerate pot apărea întârzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizează în decursul a 24-48 de ore (zile lucrătoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cărților în engleză aflate în stocul furnizorilor noștri se realizează în intervalul de 2-4 săptămâni, afișat în pagina de produs. Toate comenzile care conțin un titlu din această categorie vor fi livrate la termenul cel mai îndelungat. În cazul în care dorești împărțirea comenzii, te rugăm să ne contactezi pentru a-ți comunica toate condițiile. Poți găsi aceste informații și în secțiunea Termeni și Condiții.

Descrierea produsului

 Cele mai multe afaceri au dat gres din cauza ca s-au intins prea mult. Au speculat fara chibzuinta pe o sansa neclara. Asta ca sa le fie invatatura de minte celor care se avanta pe carari neumblate, de teama ca nu cumva cineva din concurenta sa mearga mai departe ori sa ajunga mai sus.
 
 
 
Exista exceptii in afaceri, nu insa si in publicitate. Toate dezastrele din publicitate sunt cauzate de nechibzuinta, inutila si nejustificata. In acest domeniu, cu totii incercam lucruri care nu pot fi facute. Ne confruntam cu natura umana, cu dorinte, prejudecati si manierisme la inaltimea carora nu ne putem ridica. Oricat de multa experienta am avea, ea nu ne poate calauzi corect nici macar in majoritatea cazurilor. Tocmai de aceea imprudenta este o greseala capitala in publicitate. Cine este cu adevarat in masura sa ne invete ce trebuie si ce nu trebuie sa facem pentru a creste profitul in afacerea noastra? Numai cineva care a reusit sa obtina rezultate la care altii nici nu viseaza.
 
 
 
Ghidul „Viata mea in publicitate”contine cele mai valoroase informatii de care are nevoie oricine detine o afacere si intentioneaza sa aiba o ascensiune spectaculoasa, informatii care vin direct din practica si situatii concrete despre esecuri si succese in publicitate. Lucrarea de fata este autobiografia lui Claude C. Hopkins, primul si, probabil, singurul om din vanzari care a reusit sa aduca publicitatea la nivel de stiinta prin propriile experiente si o ambitie rar intalnita. Cu generozitate si rabdare didactica, Hopkins ne impartaseste tehnicile cu care el a reusit in afaceri si ne descrie cum se aplica fiecare strategie in parte. Nu este de mirare ca orice om care foloseste metodele propuse de Claude C. Hopkins va avea o crestere impresionanta a profitului. 
Citește mai mult

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one
Accessibility Logo

Salut! Te pot ajuta?

X