Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Celebritatile digitale si publicitatea

De (autor): Mihai Chirica

0
(0 review-uri)
Celebritatile digitale si publicitatea - Mihai Chirica
Rasfoieste

Celebritatile digitale si publicitatea

De (autor): Mihai Chirica

0
(0 review-uri)
Lecturand aceasta carte, companiile, respectiv specialistii in marketing si branding pot intelege efectul pe care mesajele publicitare comunicate si forma in care sunt comunicate il genereaza la nivel de audienta. Astfel, nu doar ca aceste entitati inteleg mai bine ce se intampla pe piata, dar pot invata modalitati mai dezirabile de utilizare a mesajelor publicitare. Lucrarea trage un semnal de alarma la adresa actorilor care formuleaza politici publice vizavi de importanta reglementarii si astfel a marcarii continutului publicitar pentru ca limitele etice sa fie respectate. Cartea se inscrie in grupul cercetarilor care, intr-un efort colectiv, lupta pentru dezvoltarea unui cadru legislativ omogen. Pe baza acestor considerente, lucrarea devine un ghid util pentru intelegerea efectului comunicarii publicitare si ofera perspective valoroase pentru cercetari viitoare in acest domeniu crucial. - Ioana Iancu
Citeste mai mult

-20%

PRP: 49.00 Lei

!

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.

39.20Lei

39.20Lei

49.00 Lei

Primesti 39 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Livrare

Estimare livrare marti, 10 iunie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. In cazul perioadelor aglomerate pot aparea intarzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizeaza in decursul a 24-48 de ore (zile lucratoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cartilor in engleza aflate in stocul furnizorilor nostri se realizeaza in intervalul de 2-4 saptamani, afisat in pagina de produs. Toate comenzile care contin un titlu din aceasta categorie vor fi livrate la termenul cel mai indelungat. in cazul in care doresti impartirea comenzii, te rugam sa ne contactezi pentru a-ti comunica toate conditiile. Poti gasi aceste informatii si in sectiunea Termeni si Conditii.

Descrierea produsului

Lecturand aceasta carte, companiile, respectiv specialistii in marketing si branding pot intelege efectul pe care mesajele publicitare comunicate si forma in care sunt comunicate il genereaza la nivel de audienta. Astfel, nu doar ca aceste entitati inteleg mai bine ce se intampla pe piata, dar pot invata modalitati mai dezirabile de utilizare a mesajelor publicitare. Lucrarea trage un semnal de alarma la adresa actorilor care formuleaza politici publice vizavi de importanta reglementarii si astfel a marcarii continutului publicitar pentru ca limitele etice sa fie respectate. Cartea se inscrie in grupul cercetarilor care, intr-un efort colectiv, lupta pentru dezvoltarea unui cadru legislativ omogen. Pe baza acestor considerente, lucrarea devine un ghid util pentru intelegerea efectului comunicarii publicitare si ofera perspective valoroase pentru cercetari viitoare in acest domeniu crucial. - Ioana Iancu
Citeste mai mult

S-ar putea sa-ti placa si

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Istoricul tau de navigare

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one