headerdesktop laponiatimer12noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile laponiatimer12noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

🎁Vacanță CADOU în Laponia

Acasă la Moș Crăciun

Comandă și câștigă

Valabilitate: 11-12 noiembrie»»»

Principiile si managementul relatiilor publice

De (autor): Daniel Rares Obada , Gheorghe Ilie Farte

0
(0 review-uri)
Principiile si managementul relatiilor publice - Daniel-Rares Obada, Gheorghe-Ilie Farte
Rasfoieste

Principiile si managementul relatiilor publice

De (autor): Daniel Rares Obada , Gheorghe Ilie Farte

0
(0 review-uri)
Explozia informationala generata de noile tehnologii din ultimii ani (indeosebi de inteligenta artificiala) a influentat semnificativ domeniul relatiilor publice. Tinerii specialisti pot fi tentati sa utilizeze noile instrumente de comunicare disponibile si sa se bazeze exclusiv pe asistenta algoritmilor inteligenti in luarea deciziilor de relatii publice. In opinia noastra, indiferent de schimbarile care au marcat si vor marca evolutia relatiilor publice, exista o serie de principii fundamentale pe care relationistii trebuie sa le cunoasca, sa le asume si sa le aplice in activitatile lor de comunicatori profesionisti, mai ales daca ocupa pozitii manageriale. Contributia noastra isi propune sa ofere cititorilor o imagine de ansamblu, sintetica, asupra relatiilor publice, o imagine solid fundamentata teoretic, dar si puternic ancorata empiric, prin numeroase exemple ilustrative. Ne-am dorit ca lucrarea de fata sa se constituie atat intr-un instrument de invatare util pentru cei aflati in faza de formare (studenti, masteranzi, doctoranzi, cursanti etc.), cat si intr-un ghid folositor pentru practicienii experimentati care doresc sa-si actualizeze cunostintele teoretice si abilitatile practice. - Autorii
Citește mai mult

68.71Lei

68.71Lei

Primești 68 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

In stoc

Livrare

Comandă până la 14:00:

Estimare livrare joi, 13 noiembrie - vineri, 14 noiembrie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. În cazul perioadelor aglomerate pot apărea întârzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizează în decursul a 24-48 de ore (zile lucrătoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cărților în engleză aflate în stocul furnizorilor noștri se realizează în intervalul de 2-4 săptămâni, afișat în pagina de produs. Toate comenzile care conțin un titlu din această categorie vor fi livrate la termenul cel mai îndelungat. În cazul în care dorești împărțirea comenzii, te rugăm să ne contactezi pentru a-ți comunica toate condițiile. Poți găsi aceste informații și în secțiunea Termeni și Condiții.

Plaseaza rapid comanda

Important icon msg

Poti comanda acest produs introducand numarul tau de telefon. Vei fi apelat de un operator Libris.ro in cele mai scurt timp pentru prealuarea datelor necesare.

Completeaza mai jos numarul tau de telefon

Descrierea produsului

Explozia informationala generata de noile tehnologii din ultimii ani (indeosebi de inteligenta artificiala) a influentat semnificativ domeniul relatiilor publice. Tinerii specialisti pot fi tentati sa utilizeze noile instrumente de comunicare disponibile si sa se bazeze exclusiv pe asistenta algoritmilor inteligenti in luarea deciziilor de relatii publice. In opinia noastra, indiferent de schimbarile care au marcat si vor marca evolutia relatiilor publice, exista o serie de principii fundamentale pe care relationistii trebuie sa le cunoasca, sa le asume si sa le aplice in activitatile lor de comunicatori profesionisti, mai ales daca ocupa pozitii manageriale. Contributia noastra isi propune sa ofere cititorilor o imagine de ansamblu, sintetica, asupra relatiilor publice, o imagine solid fundamentata teoretic, dar si puternic ancorata empiric, prin numeroase exemple ilustrative. Ne-am dorit ca lucrarea de fata sa se constituie atat intr-un instrument de invatare util pentru cei aflati in faza de formare (studenti, masteranzi, doctoranzi, cursanti etc.), cat si intr-un ghid folositor pentru practicienii experimentati care doresc sa-si actualizeze cunostintele teoretice si abilitatile practice. - Autorii
Citește mai mult

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one
Accessibility Logo

Salut! Te pot ajuta?

X