Epistemologia comunicarii

De (autor): Mihaela Alexandra Tudor

0
(0 review-uri)
Epistemologia comunicarii - Mihaela-Alexandra Tudor
Rasfoieste

Epistemologia comunicarii

De (autor): Mihaela Alexandra Tudor

0
(0 review-uri)
Aceasta lucrare pune in evidenta mizele si rolul metaforei in comunicarea cunostintelor, deschizand o perspectiva teoretica noua asupra punerii in cuvinte si instituirii lumii simbolice ale stiintei. Avem in fata o carte care, pe de o parte, conceptualizeaza fenomenul „medierii metaforice” aflat in centrul dispozitivelor comprehensive ale cercetarii stiintifice – modele, ipoteze, cadre de inteligibilitate etc. – si, pe de alta parte, propune in epistemologia sociala teoria intelegerii si descrierii problemelor de comunicare prin identificarea si analiza tipologiilor metaforice.
Citește mai mult

34.89Lei

34.89Lei

Primești 34 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

In stoc

Livrare

Comandă până la 14:00:

Estimare livrare vineri, 14 noiembrie - luni, 17 noiembrie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. În cazul perioadelor aglomerate pot apărea întârzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizează în decursul a 24-48 de ore (zile lucrătoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cărților în engleză aflate în stocul furnizorilor noștri se realizează în intervalul de 2-4 săptămâni, afișat în pagina de produs. Toate comenzile care conțin un titlu din această categorie vor fi livrate la termenul cel mai îndelungat. În cazul în care dorești împărțirea comenzii, te rugăm să ne contactezi pentru a-ți comunica toate condițiile. Poți găsi aceste informații și în secțiunea Termeni și Condiții.

Descrierea produsului

Aceasta lucrare pune in evidenta mizele si rolul metaforei in comunicarea cunostintelor, deschizand o perspectiva teoretica noua asupra punerii in cuvinte si instituirii lumii simbolice ale stiintei. Avem in fata o carte care, pe de o parte, conceptualizeaza fenomenul „medierii metaforice” aflat in centrul dispozitivelor comprehensive ale cercetarii stiintifice – modele, ipoteze, cadre de inteligibilitate etc. – si, pe de alta parte, propune in epistemologia sociala teoria intelegerii si descrierii problemelor de comunicare prin identificarea si analiza tipologiilor metaforice.
Citește mai mult

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one
Accessibility Logo

Salut! Te pot ajuta?

X