Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Marketingul educational

Marketingul educational - Ion Albulescu, Catalin Glava, Adriana Denisa Manea, Cristian Stan
Rasfoieste

Marketingul educational

Structurat in unsprezece capitole, volumul trateaza intr-o maniera integrativa problematicile complexe din sfera marketingului educational, plecand de la delimitarile conceptuale specifice acestuia si explicitarile terminologice operationale ale elementelor-cheie definitorii pentru discursul de marketing (public-tinta, piata educationala, mix de marketing, cerere si oferta) si continuand cu trecerea in revista a principalelor aspecte ce tin de continutul marketingului (functii si principii ale marketingului educational, imaginea/viziunea si misiunea institutiei, serviciile/produsele si bunurile educationale, brandingul educational etc.). Sunt marcate, de asemenea, elemente/modalitati concrete de realizare a activitatii de marketing precum: cercetarea in marketing (metode si instrumente de cercetare, analiza mediului intern si extern, segmentarea pietei, strategiile de marketing), comunicarea de marketing (modele si instrumente comunicationale), elaborarea produselor de marketing (spot publicitar, pliant, brosura, scrisoare, flyere, fluturas, poster, afis, site-ul institutional, blog etc.). Caracteristicile marketingului educational, necesitatea abordarii acestuia si modalitatile de asigurare a conditiilor de eficienta in marketing sunt evidentiate de-a lungul intregului volum ca un fir rosu ce sustine interdependenta continuturilor abordate.
Marketingul educational este un suport informativ pentru manageri si cadre didactice care se confrunta cu problema asigurarii scolaritatii functionale si eficiente - educatie de calitate, insertia sociala si profesionala a tinerilor si a adultilor pe piata muncii, pregatirea dezirabila a fiecarui educabil (elev/student/cursanti diferiti) - in acord cu nevoile si posibilitatile lor reale de dezvoltare, facilitand dobandirea independentei personale si profesionale. - Coordonatorii
Citește mai mult

62.38Lei

62.38Lei

Primești 62 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

In stoc

Livrare

Comandă până la 14:00:

Estimare livrare vineri, 14 noiembrie - luni, 17 noiembrie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. În cazul perioadelor aglomerate pot apărea întârzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizează în decursul a 24-48 de ore (zile lucrătoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cărților în engleză aflate în stocul furnizorilor noștri se realizează în intervalul de 2-4 săptămâni, afișat în pagina de produs. Toate comenzile care conțin un titlu din această categorie vor fi livrate la termenul cel mai îndelungat. În cazul în care dorești împărțirea comenzii, te rugăm să ne contactezi pentru a-ți comunica toate condițiile. Poți găsi aceste informații și în secțiunea Termeni și Condiții.

Plasează rapid comanda

Important icon msg

Poți comanda acest produs introducând numărul tău de telefon. În cel mai scurt timp vei fi apelat de un operator Libris pentru preluarea datelor necesare.

Completează mai jos numărul tău de telefon

Descrierea produsului

Structurat in unsprezece capitole, volumul trateaza intr-o maniera integrativa problematicile complexe din sfera marketingului educational, plecand de la delimitarile conceptuale specifice acestuia si explicitarile terminologice operationale ale elementelor-cheie definitorii pentru discursul de marketing (public-tinta, piata educationala, mix de marketing, cerere si oferta) si continuand cu trecerea in revista a principalelor aspecte ce tin de continutul marketingului (functii si principii ale marketingului educational, imaginea/viziunea si misiunea institutiei, serviciile/produsele si bunurile educationale, brandingul educational etc.). Sunt marcate, de asemenea, elemente/modalitati concrete de realizare a activitatii de marketing precum: cercetarea in marketing (metode si instrumente de cercetare, analiza mediului intern si extern, segmentarea pietei, strategiile de marketing), comunicarea de marketing (modele si instrumente comunicationale), elaborarea produselor de marketing (spot publicitar, pliant, brosura, scrisoare, flyere, fluturas, poster, afis, site-ul institutional, blog etc.). Caracteristicile marketingului educational, necesitatea abordarii acestuia si modalitatile de asigurare a conditiilor de eficienta in marketing sunt evidentiate de-a lungul intregului volum ca un fir rosu ce sustine interdependenta continuturilor abordate.
Marketingul educational este un suport informativ pentru manageri si cadre didactice care se confrunta cu problema asigurarii scolaritatii functionale si eficiente - educatie de calitate, insertia sociala si profesionala a tinerilor si a adultilor pe piata muncii, pregatirea dezirabila a fiecarui educabil (elev/student/cursanti diferiti) - in acord cu nevoile si posibilitatile lor reale de dezvoltare, facilitand dobandirea independentei personale si profesionale. - Coordonatorii
Citește mai mult

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one
Accessibility Logo

Salut! Te pot ajuta?

X