headerdesktop englezawk14noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile englezawk14noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

🍂English Books -𝟐𝟎% -𝟑𝟎% ☁︎‎‎꙳❅

& 🚚Transport GRATUIT peste 50 lei!

Răsfoiește și comandă»

Interventii cognitiv-comportamentale in educatie

De (autor): Arthur Freeman , Ray W. Christner , Rosemary B. Mennuti

0
(0 review-uri)
Interventii cognitiv-comportamentale in educatie - R. B. Mennuti, Ray W. Christner, Arthur Freeman
Rasfoieste

Interventii cognitiv-comportamentale in educatie

De (autor): Arthur Freeman , Ray W. Christner , Rosemary B. Mennuti

0
(0 review-uri)
Interventii cognitiv-comportamentale in educatie. Ghid practic

Volumul de fata merge dincolo de strategiile standard, inspre a aborda problemele grave care apar zilnic in scoala. Terapia cognitiva are multe de oferit cadrelor didactice, consilierilor scolari si directorilor de scoala care lucreaza cu elevi afectati de probleme psihologice si afectiuni psihice. In cadrul workshop-urilor si al consultatiilor oferite in scoala, am constatat faptul ca personalul didactic apreciaza unanim o abordare rationala, ce porneste de la o mare parte din lucrurile pe care ei le fac in mod firesc - si care functioneaza.
 
O parte importanta a acestei carti cuprinde capitole dedicate problemelor majore pe care elevii le manifesta in scoala: anxietate, depresie, tulburari de alimentatie, abuz de substante, ADHD, agresivitate, intimidare, tulburari bipolare si altele. Aceste capitole prezinta o descriere clara a fiecarei probleme, o trecere in revista a suportului empiric pentru tratamentele de orientare cognitiv-comportamentala aplicate in scoala si in afara ei, metode de evaluare, o conceptualizare a problemei din perspectiva terapiei cognitiv-comportamentale, interventii specifice si exemple ilustrative de caz. O alta sectiune descrie implementarea interventiilor cognitiv-comportamentale in sistemul scolar pentru dezvoltarea rezilientei in context scolar, consultanta comportamentala, programele de disciplinare pozitiva implementate la nivel de sistem scolar, precum si reactia in situatii de criza din scoala.
 
Aceasta este o lucrare de referinta pentru profesionistii din domeniul educatiei, pentru clinicieni si pentru studentii din domeniu. Ea demonstreaza ca modelul cognitiv-comportamental este ideal in interventiile din mediul scolar, pentru ca raspunde nevoii institutiilor de invatamant de a beneficia de servicii de sanatate mintala flexibile si de scurta durata. Modelul cognitiv-comportamental permite desfasurarea in acelasi timp a interventiilor care se centreaza pe factori situationali, cognitivi, comportamentali, afectivi si sociali, inerenti in multe probleme intalnite la tineri.
 
Scrisa de profesionisti vizionari, ale caror texte exprima tendintele actuale in interventiile cognitiv-comportamentale aplicate in mediul scolar, aceasta carte prezinta interventii fundamentate stiintific pentru cele mai frecvente dificultati cu care se confrunta tinerii de varsta scolara.

Traducere din limba engleza de Alexandra Tomita.
Citește mai mult

transport gratuit

94.00Lei

94.00Lei

Primești 94 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

In stoc

Livrare

Estimare livrare marti, 18 noiembrie - miercuri, 19 noiembrie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. În cazul perioadelor aglomerate pot apărea întârzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizează în decursul a 24-48 de ore (zile lucrătoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cărților în engleză aflate în stocul furnizorilor noștri se realizează în intervalul de 2-4 săptămâni, afișat în pagina de produs. Toate comenzile care conțin un titlu din această categorie vor fi livrate la termenul cel mai îndelungat. În cazul în care dorești împărțirea comenzii, te rugăm să ne contactezi pentru a-ți comunica toate condițiile. Poți găsi aceste informații și în secțiunea Termeni și Condiții.

Descrierea produsului

Interventii cognitiv-comportamentale in educatie. Ghid practic

Volumul de fata merge dincolo de strategiile standard, inspre a aborda problemele grave care apar zilnic in scoala. Terapia cognitiva are multe de oferit cadrelor didactice, consilierilor scolari si directorilor de scoala care lucreaza cu elevi afectati de probleme psihologice si afectiuni psihice. In cadrul workshop-urilor si al consultatiilor oferite in scoala, am constatat faptul ca personalul didactic apreciaza unanim o abordare rationala, ce porneste de la o mare parte din lucrurile pe care ei le fac in mod firesc - si care functioneaza.
 
O parte importanta a acestei carti cuprinde capitole dedicate problemelor majore pe care elevii le manifesta in scoala: anxietate, depresie, tulburari de alimentatie, abuz de substante, ADHD, agresivitate, intimidare, tulburari bipolare si altele. Aceste capitole prezinta o descriere clara a fiecarei probleme, o trecere in revista a suportului empiric pentru tratamentele de orientare cognitiv-comportamentala aplicate in scoala si in afara ei, metode de evaluare, o conceptualizare a problemei din perspectiva terapiei cognitiv-comportamentale, interventii specifice si exemple ilustrative de caz. O alta sectiune descrie implementarea interventiilor cognitiv-comportamentale in sistemul scolar pentru dezvoltarea rezilientei in context scolar, consultanta comportamentala, programele de disciplinare pozitiva implementate la nivel de sistem scolar, precum si reactia in situatii de criza din scoala.
 
Aceasta este o lucrare de referinta pentru profesionistii din domeniul educatiei, pentru clinicieni si pentru studentii din domeniu. Ea demonstreaza ca modelul cognitiv-comportamental este ideal in interventiile din mediul scolar, pentru ca raspunde nevoii institutiilor de invatamant de a beneficia de servicii de sanatate mintala flexibile si de scurta durata. Modelul cognitiv-comportamental permite desfasurarea in acelasi timp a interventiilor care se centreaza pe factori situationali, cognitivi, comportamentali, afectivi si sociali, inerenti in multe probleme intalnite la tineri.
 
Scrisa de profesionisti vizionari, ale caror texte exprima tendintele actuale in interventiile cognitiv-comportamentale aplicate in mediul scolar, aceasta carte prezinta interventii fundamentate stiintific pentru cele mai frecvente dificultati cu care se confrunta tinerii de varsta scolara.

Traducere din limba engleza de Alexandra Tomita.
Citește mai mult

Detaliile produsului

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo