headerdesktop mosnicktimer23noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile mosnicktimer23noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

🎁Târgul Ghetuțelor🎁

Cadouri de Moș Nicolae

-77%, -30%, -50%

Comandă aici!

Didactica disciplinelor pedagogice

Didactica disciplinelor pedagogice - Musata Bocos
Rasfoieste

Didactica disciplinelor pedagogice

Didactica disciplinelor pedagogice - Musata Bocos - Editia a IV-a

Didactica disciplinelor pedagogice. Un cadru constructivist ofera o abordare epistemologica, de natura socioconstructivista si interactiva, cu trei dimensiuni complementare: dimensiunea constructivista, care face referire la subiectul care invata, respectiv la elev; dimensiunea sociologica, legata de interactiunile sociale, care face referire la partenerii prezenti – ceilalti elevi si profesorul; dimensiunea interactiva, legata de interactiunile cu mediul curricular, care face referire la situatiile de invatare si la obiectul de invatare organizat in interiorul acestor situatii.

In construirea lucrarii s-a pornit, firesc, de la statuarea didacticii generale si a didacticii disciplinelor pedagogice in sistemul stiintelor educatiei, continuandu-se cu o prezentare de ansamblu a curricumului disciplinelor pedagogice si a componentelor acestuia si cu o investigatie practica realizata in randul elevilor si cadrelor didactice.

Operationalizand atent conceptul de curriculum, autoarea propune – pentru cele mai relavante componente ale acestuia – consideratii teoretice, interpretari personale, argumente, reflectii, metode, tehnici, instrumente, aplicatii, aplicatii si solutii didactice pertinente. Acestea sunt valorificate, deopotriva, in procesul de predare-invatare-evaluare formativa la disciplinele pedagogice si ca deschideri spre problematicile de interes sau spre interogatiile actuale ale didacticii generale.
Fragment din cartea "Didactica disciplinelor pedagogice" de Musata Bocos

"Valorificand viziunea sistemica, la fel ca si macropedagogia cu care se afla in interrelatie, micropedagogia/ pedagogia invatarii si autoinvatarii vizeaza nivelul concret, operational, micronivelul. Ea porneste de la premisa ca invatarea, in calitatea sa de activitate umana fundamentala, reprezinta in prezent o topica de interes nu numai pentru categoriile de persoane implicate in educatie, ci pentru persoane din toate sferele socialului, din intreaga societate.
Utilizand conceptia de abordare sistemica in manierele mono- sau interdisciplinara, invatarea este analizata ca activitate fundamentala a omului, decisiva, fundamentala in solutionarea tuturor problernelor sociale. Perspectivele de analiza stiintifica a activitatii de invatare sunt:
- perspectiva celui instruit (aceasta perspectiva conduce la ideea ca invatarea reprezinta modalitatea specific umana de achizitie si imbogatire a cunostintelor, competentelor, aptitudinilor etc.)
- perspectiva celui care instruieste (aceasta perspectiva concepe invatarea drept activitatea proiectata, organizata si desfasurata. de cadrul didactic pentru a determina schimbari cognitive si comportamentale la nivelul personalitatii elevului).
Concept complex, multidimensional si dinamic, invatarea a fost si este studiata in maniera mono- si interdisciplinara de diferite stiinte socio-umane si exacte: pedagogia, psihologia, antropologia, fiziologia, neurologia, genetica, matematica, cibernetica, teoria sistemelor s.a. Indiferent de perspectiva stiintifica de abordare, cercetarile fundamentale si cele aplicative realizate au subliniat faptul ca invatarea reprezinta un concept fundamental si integrativ, care poate fi abordat, definit si operationalizat din perspective variate - pedagogica, psihologica, psihopedagogica, psihosociala etc. In sensul cel mai larg, invatarea este considerata procesul de dobandire a experientei individuale de comportare si presupune fie asimilarea unor comportamente noi, fie modificarea, restructurarea sau schimbarea celor deja existente, cu scopul unei adaptari cat mai adecvate a individului la dinamica vietii."
Citește mai mult

-15%

PRP: 37.00 Lei

!

Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.

31.45Lei

31.45Lei

37.00 Lei

Primești 31 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

In stoc

Livrare

Estimare livrare marti, 25 noiembrie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. În cazul perioadelor aglomerate pot apărea întârzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizează în decursul a 24-48 de ore (zile lucrătoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cărților în engleză aflate în stocul furnizorilor noștri se realizează în intervalul de 2-4 săptămâni, afișat în pagina de produs. Toate comenzile care conțin un titlu din această categorie vor fi livrate la termenul cel mai îndelungat. În cazul în care dorești împărțirea comenzii, te rugăm să ne contactezi pentru a-ți comunica toate condițiile. Poți găsi aceste informații și în secțiunea Termeni și Condiții.

Descrierea produsului

Didactica disciplinelor pedagogice - Musata Bocos - Editia a IV-a

Didactica disciplinelor pedagogice. Un cadru constructivist ofera o abordare epistemologica, de natura socioconstructivista si interactiva, cu trei dimensiuni complementare: dimensiunea constructivista, care face referire la subiectul care invata, respectiv la elev; dimensiunea sociologica, legata de interactiunile sociale, care face referire la partenerii prezenti – ceilalti elevi si profesorul; dimensiunea interactiva, legata de interactiunile cu mediul curricular, care face referire la situatiile de invatare si la obiectul de invatare organizat in interiorul acestor situatii.

In construirea lucrarii s-a pornit, firesc, de la statuarea didacticii generale si a didacticii disciplinelor pedagogice in sistemul stiintelor educatiei, continuandu-se cu o prezentare de ansamblu a curricumului disciplinelor pedagogice si a componentelor acestuia si cu o investigatie practica realizata in randul elevilor si cadrelor didactice.

Operationalizand atent conceptul de curriculum, autoarea propune – pentru cele mai relavante componente ale acestuia – consideratii teoretice, interpretari personale, argumente, reflectii, metode, tehnici, instrumente, aplicatii, aplicatii si solutii didactice pertinente. Acestea sunt valorificate, deopotriva, in procesul de predare-invatare-evaluare formativa la disciplinele pedagogice si ca deschideri spre problematicile de interes sau spre interogatiile actuale ale didacticii generale.
Fragment din cartea "Didactica disciplinelor pedagogice" de Musata Bocos

"Valorificand viziunea sistemica, la fel ca si macropedagogia cu care se afla in interrelatie, micropedagogia/ pedagogia invatarii si autoinvatarii vizeaza nivelul concret, operational, micronivelul. Ea porneste de la premisa ca invatarea, in calitatea sa de activitate umana fundamentala, reprezinta in prezent o topica de interes nu numai pentru categoriile de persoane implicate in educatie, ci pentru persoane din toate sferele socialului, din intreaga societate.
Utilizand conceptia de abordare sistemica in manierele mono- sau interdisciplinara, invatarea este analizata ca activitate fundamentala a omului, decisiva, fundamentala in solutionarea tuturor problernelor sociale. Perspectivele de analiza stiintifica a activitatii de invatare sunt:
- perspectiva celui instruit (aceasta perspectiva conduce la ideea ca invatarea reprezinta modalitatea specific umana de achizitie si imbogatire a cunostintelor, competentelor, aptitudinilor etc.)
- perspectiva celui care instruieste (aceasta perspectiva concepe invatarea drept activitatea proiectata, organizata si desfasurata. de cadrul didactic pentru a determina schimbari cognitive si comportamentale la nivelul personalitatii elevului).
Concept complex, multidimensional si dinamic, invatarea a fost si este studiata in maniera mono- si interdisciplinara de diferite stiinte socio-umane si exacte: pedagogia, psihologia, antropologia, fiziologia, neurologia, genetica, matematica, cibernetica, teoria sistemelor s.a. Indiferent de perspectiva stiintifica de abordare, cercetarile fundamentale si cele aplicative realizate au subliniat faptul ca invatarea reprezinta un concept fundamental si integrativ, care poate fi abordat, definit si operationalizat din perspective variate - pedagogica, psihologica, psihopedagogica, psihosociala etc. In sensul cel mai larg, invatarea este considerata procesul de dobandire a experientei individuale de comportare si presupune fie asimilarea unor comportamente noi, fie modificarea, restructurarea sau schimbarea celor deja existente, cu scopul unei adaptari cat mai adecvate a individului la dinamica vietii."
Citește mai mult

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Rating general al produsului

5 stele
2
4 stele
1
3 stele
0
2 stele
0
1 stele
0

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Review-uri

Simion Florentina12 19/11/2024 12:04
green icon awesome check Achiziție verificată
Pentru profesori debutanti , o carte buna de lecturat si invatat.
Arată mai mult
  • Like review icon 0
  • Add comments
dia25 05/12/2023 15:14
green icon awesome check Achiziție verificată
Una dintre cărțile pe care fiecare dascăl ar trebui să o citească!
Arată mai mult
  • Like review icon 0
  • Add comments
Bucovineanu Adriana 13/08/2020 14:00
green icon awesome check Achiziție verificată
Exprimarea este deosebit de elocventă, fara a incarca inutil paragraful cu mesaje redundante.
Utila, explicită, potrivită atât pentru cei care se inițiază in didactica, cât și celor cu experiență în învățământ.
Arată mai mult
  • Like review icon 0
  • Add comments

3 din 3 de rezultate

Istoricul tău de navigare

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo