headerdesktop laponiatimer12noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile laponiatimer12noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

🎁Vacanță CADOU în Laponia

Acasă la Moș Crăciun

Comandă și câștigă

Valabilitate: 11-12 noiembrie»»»

Marketing - Clasa 12 - Manual

De (autor): Nicoleta Singureanu , Cristiana Mateiciuc

0
(0 review-uri)
Marketing - Clasa 12 - Manual - Cristiana Mateiciuc, Nicoleta Singureanu
Rasfoieste

Marketing - Clasa 12 - Manual

De (autor): Nicoleta Singureanu , Cristiana Mateiciuc

0
(0 review-uri)
Manual aprobat de Ministerul Educatiei si Cercetarii prin Ordinul nr. 3918 din 11.06.2022

Marketing - specializarea Economic porneste de la premisa ca firmele romanesti se afla in prezent la "ora marketingului" si ca specialistii care raspund de conectarea cat mai eficienta a firmelor la mecanismul pietei trebuie sa stapaneasca viziunea marketingului si sa opereze practic cu metodele acestuia. Parcurgand acest manual, elevii isi vor forma o viziune de ansamblu asupra acestui adevarat fenomen care este marketingul modern, vor afla ca activitatea unei firme este conditionata de adoptarea unui demers eficient in relatiile cu mediul extern, cu piata si se vor familiariza cu instrumentele si tehnicile folosite in cercetarea de marketing, pentru investigarea cerintelor pietei si adaptarea la dinamica acestora.

Manualul este structurat in 7 capitole. Fiecare dintre acestea cuprinde mai multe lectii propriu-zise, precum si studii de caz.

Capitolul trateaza o problema vasta, de ansamblu, pe care o veti parcurge in cateva saptamani de studiu. Lectiile obisnuite contin notiunile prevazute de programa si scheme care va ajuta sa va completati cunostintele.

La sfarsitul fiecarui capitol veti regasi urmatoarele repere:
• Repere pentru pregatirea practica – va permite sa observati cum se rezolva o problema de marketing si sa intelegeti modul ei de rezolvare. De asemenea, pot fi prezentate studii de caz si se propun teme practice.
• Termeni cheie - va ajuta sa treceti in revista termenii cei mai importanti intalniti in capitol.
• Dictionar - va ofera definitii ale unor termeni dificili.
• Elemente de sinteza - va permite sa recapitulati notiunile prezentate.
• Teme recapitulative - cuprinde aplicatii referitoare la continutul capitolului.
• Test de evaluare - permite evaluarea permanenta a cunostintelor cu ajutorul intrebarilor si exercitiilor si pot fi folosite la notarea voastra.

La sfarsitul manualului se regasesc raspunsurile corecte de la testele de evaluare.
Citește mai mult

-5%

PRP: 49.00 Lei

!

Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.

46.55Lei

46.55Lei

49.00 Lei

Primești 46 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

In stoc

Livrare

Comandă până la 14:00:

Estimare livrare joi, 13 noiembrie - vineri, 14 noiembrie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. În cazul perioadelor aglomerate pot apărea întârzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizează în decursul a 24-48 de ore (zile lucrătoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cărților în engleză aflate în stocul furnizorilor noștri se realizează în intervalul de 2-4 săptămâni, afișat în pagina de produs. Toate comenzile care conțin un titlu din această categorie vor fi livrate la termenul cel mai îndelungat. În cazul în care dorești împărțirea comenzii, te rugăm să ne contactezi pentru a-ți comunica toate condițiile. Poți găsi aceste informații și în secțiunea Termeni și Condiții.

Plasează rapid comanda

Important icon msg

Poți comanda acest produs introducând numărul tău de telefon. În cel mai scurt timp vei fi apelat de un operator Libris pentru preluarea datelor necesare.

Completează mai jos numărul tău de telefon

Descrierea produsului

Manual aprobat de Ministerul Educatiei si Cercetarii prin Ordinul nr. 3918 din 11.06.2022

Marketing - specializarea Economic porneste de la premisa ca firmele romanesti se afla in prezent la "ora marketingului" si ca specialistii care raspund de conectarea cat mai eficienta a firmelor la mecanismul pietei trebuie sa stapaneasca viziunea marketingului si sa opereze practic cu metodele acestuia. Parcurgand acest manual, elevii isi vor forma o viziune de ansamblu asupra acestui adevarat fenomen care este marketingul modern, vor afla ca activitatea unei firme este conditionata de adoptarea unui demers eficient in relatiile cu mediul extern, cu piata si se vor familiariza cu instrumentele si tehnicile folosite in cercetarea de marketing, pentru investigarea cerintelor pietei si adaptarea la dinamica acestora.

Manualul este structurat in 7 capitole. Fiecare dintre acestea cuprinde mai multe lectii propriu-zise, precum si studii de caz.

Capitolul trateaza o problema vasta, de ansamblu, pe care o veti parcurge in cateva saptamani de studiu. Lectiile obisnuite contin notiunile prevazute de programa si scheme care va ajuta sa va completati cunostintele.

La sfarsitul fiecarui capitol veti regasi urmatoarele repere:
• Repere pentru pregatirea practica – va permite sa observati cum se rezolva o problema de marketing si sa intelegeti modul ei de rezolvare. De asemenea, pot fi prezentate studii de caz si se propun teme practice.
• Termeni cheie - va ajuta sa treceti in revista termenii cei mai importanti intalniti in capitol.
• Dictionar - va ofera definitii ale unor termeni dificili.
• Elemente de sinteza - va permite sa recapitulati notiunile prezentate.
• Teme recapitulative - cuprinde aplicatii referitoare la continutul capitolului.
• Test de evaluare - permite evaluarea permanenta a cunostintelor cu ajutorul intrebarilor si exercitiilor si pot fi folosite la notarea voastra.

La sfarsitul manualului se regasesc raspunsurile corecte de la testele de evaluare.
Citește mai mult

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one
Accessibility Logo

Salut! Te pot ajuta?

X