Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Black Friday ca la carte

Aplică BF25 pentru -25% și

Transport GRATUIT

Folosește cuponul »

Strategii de content marketing

De (autor): Mircea-Alexandru Rosu

0
(0 review-uri)
Strategii de content marketing - Mircea-Alexandru Rosu
Rasfoieste

Strategii de content marketing

De (autor): Mircea-Alexandru Rosu

0
(0 review-uri)
Strategii de content marketing propune un model integrat de creare a continutului care combina riguros principiile SEO cu designul orientat spre experienta utilizatorului (UX), pentru a atrage si a fideliza audiente prin informatie utila si verificabila. Lucrarea are un caracter interdisciplinar (marketing digital, TIC, informatica economica) si se bazeaza atat pe literatura academica, cat si pe rezultate si bune practici din mediul profesional. Modelul este testat aplicat pe un site construit special (airsoftnewb.com), iar un capitol dedicat analizeaza impactul inteligentei artificiale asupra industriei de continut, incluzand experimente comparative cu instrumente AI accesibile publicului.
 
Cartea se adreseaza studentilor si masteranzilor din marketing si comunicare, practicienilor (content strategists, SEO, growth/brand managers), precum si echipelor editoriale care urmaresc o abordare "data-informed". Accentul cade pe transferul in practica: de la analiza cautarilor si definirea temelor (topical clusters), la redactare, structurare si masurarea performantei continutului, respectiv la consolidarea credibilitatii digitale (EEAT).
 
Structura volumului cuprinde 9 capitole principale, urmate de bibliografie si anexe:
• Introducere;
• Starea cunoasterii;
• Metodologie;
• Blogging ca distributie de continut;
• Tipuri de articole (raspuns, how-to, lista, recenzie s.a.);
• Construirea increderii/branding (inclusiv EEAT);
• Strategia dupa etapele initiale (arhitectura interna, link-building, calendar, actualizari);
• Inteligenta artificiala (impact si aplicatii);
• Concluzii finale.
Citeste mai mult

Cupon BF25

-15%

nou

transport gratuit

PRP: 97.00 Lei

!

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.

82.45Lei

82.45Lei

97.00 Lei

Primesti 82 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Livrare

Comanda pana la 14:00:

Estimare livrare luni, 10 noiembrie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. In cazul perioadelor aglomerate pot aparea intarzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizeaza in decursul a 24-48 de ore (zile lucratoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cartilor in engleza aflate in stocul furnizorilor nostri se realizeaza in intervalul de 2-4 saptamani, afisat in pagina de produs. Toate comenzile care contin un titlu din aceasta categorie vor fi livrate la termenul cel mai indelungat. in cazul in care doresti impartirea comenzii, te rugam sa ne contactezi pentru a-ti comunica toate conditiile. Poti gasi aceste informatii si in sectiunea Termeni si Conditii.

Plaseaza rapid comanda

Important icon msg

Poti comanda acest produs introducand numarul tau de telefon. Vei fi apelat de un operator Libris.ro in cele mai scurt timp pentru prealuarea datelor necesare.

Completeaza mai jos numarul tau de telefon

Descrierea produsului

Strategii de content marketing propune un model integrat de creare a continutului care combina riguros principiile SEO cu designul orientat spre experienta utilizatorului (UX), pentru a atrage si a fideliza audiente prin informatie utila si verificabila. Lucrarea are un caracter interdisciplinar (marketing digital, TIC, informatica economica) si se bazeaza atat pe literatura academica, cat si pe rezultate si bune practici din mediul profesional. Modelul este testat aplicat pe un site construit special (airsoftnewb.com), iar un capitol dedicat analizeaza impactul inteligentei artificiale asupra industriei de continut, incluzand experimente comparative cu instrumente AI accesibile publicului.
 
Cartea se adreseaza studentilor si masteranzilor din marketing si comunicare, practicienilor (content strategists, SEO, growth/brand managers), precum si echipelor editoriale care urmaresc o abordare "data-informed". Accentul cade pe transferul in practica: de la analiza cautarilor si definirea temelor (topical clusters), la redactare, structurare si masurarea performantei continutului, respectiv la consolidarea credibilitatii digitale (EEAT).
 
Structura volumului cuprinde 9 capitole principale, urmate de bibliografie si anexe:
• Introducere;
• Starea cunoasterii;
• Metodologie;
• Blogging ca distributie de continut;
• Tipuri de articole (raspuns, how-to, lista, recenzie s.a.);
• Construirea increderii/branding (inclusiv EEAT);
• Strategia dupa etapele initiale (arhitectura interna, link-building, calendar, actualizari);
• Inteligenta artificiala (impact si aplicatii);
• Concluzii finale.
Citeste mai mult

S-ar putea sa-ti placa si

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Istoricul tau de navigare

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one
Accessibility Logo

Salut! Te pot ajuta?

X