Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Inovarea in marketingul muzeelor. Atrage, implica, adapteaza

De (autor): Oana Iulia Enasel

0
(0 review-uri)
Inovarea in marketingul muzeelor. Atrage, implica, adapteaza - Oana Iulia Enasel
Rasfoieste

Inovarea in marketingul muzeelor. Atrage, implica, adapteaza

De (autor): Oana Iulia Enasel

0
(0 review-uri)
Inovarea reprezinta o componenta esentiala a dezvoltarii economice, implementata si identificabila si in institutiile de cultura, care insa nu avea o definitie cuprinzatoare si precisa in contextul muzeelor. Demersurile de identificare a caracteristicilor, vectorilor, si efectelor procesului de inovare din muzee in contextul schimbarilor accelerate din societate sunt fundamentate pe o cercetare multi-metoda, care imbina doua tipuri de cercetare calitativa. Rezultatele sunt prelucrate prin triangulare in vederea imbunatatirii Volumul propune o definitie a procesului de inovare in marketingul muzeelor, precum si o grila de evaluare a gradului de implementare a procesului in marketingul muzeelor, urmarind imbunatatirea strategiei organizationale si eficientizarea utilizarii resurselor.
Citește mai mult

83.52Lei

83.52Lei

Primești 83 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

In stoc

Livrare

Estimare livrare luni, 17 noiembrie - marti, 18 noiembrie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. În cazul perioadelor aglomerate pot apărea întârzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizează în decursul a 24-48 de ore (zile lucrătoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cărților în engleză aflate în stocul furnizorilor noștri se realizează în intervalul de 2-4 săptămâni, afișat în pagina de produs. Toate comenzile care conțin un titlu din această categorie vor fi livrate la termenul cel mai îndelungat. În cazul în care dorești împărțirea comenzii, te rugăm să ne contactezi pentru a-ți comunica toate condițiile. Poți găsi aceste informații și în secțiunea Termeni și Condiții.

Descrierea produsului

Inovarea reprezinta o componenta esentiala a dezvoltarii economice, implementata si identificabila si in institutiile de cultura, care insa nu avea o definitie cuprinzatoare si precisa in contextul muzeelor. Demersurile de identificare a caracteristicilor, vectorilor, si efectelor procesului de inovare din muzee in contextul schimbarilor accelerate din societate sunt fundamentate pe o cercetare multi-metoda, care imbina doua tipuri de cercetare calitativa. Rezultatele sunt prelucrate prin triangulare in vederea imbunatatirii Volumul propune o definitie a procesului de inovare in marketingul muzeelor, precum si o grila de evaluare a gradului de implementare a procesului in marketingul muzeelor, urmarind imbunatatirea strategiei organizationale si eficientizarea utilizarii resurselor.
Citește mai mult

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo

Salut! Te pot ajuta?

X