headerdesktop laponiatimer12noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile laponiatimer12noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

🎁Vacanță CADOU în Laponia

Acasă la Moș Crăciun

Comandă și câștigă

Valabilitate: 11-12 noiembrie»»»

Marketing hotelier

De (autor): Ioana Simona Ivasciuc

0
(0 review-uri)
Marketing hotelier - Ioana Simona Ivasciuc
Rasfoieste

Marketing hotelier

De (autor): Ioana Simona Ivasciuc

0
(0 review-uri)
Marketing hotelier. Fii oaspetele hotelului tau. Harta experientelor unui turist vazuta prin ochii unui manager

Harta experientelor de calatorie este o poveste vizuala despre modul in care oaspetii interactioneaza cu hotelul. Ascultarea vocii acestora pe parcursul intregii calatorii este o necesitate in construirea unei strategii de marketing de succes.
 
In ultimii ani, consumatorii au schimbat modul in care fac achizitii, distantandu-se de calatoria traditionala a cumparatorului. In dorinta de a gasi noi modalitati de a atrage clienti,  profesionistii in marketing hotelier cauta acum raspunsuri la cateva intrebari importante cum ar fi:
• Cum calatoresc turistii?
• Cum interactioneaza cu unitatea de cazare pe parcursul calatoriei lor?
• Cum se creeaza valoare pentru turist?
• Cum se produce o experienta memorabila in timpul calatoriei turistice?
• Cum se reflecta aceasta valoare inainte, in timpul si dupa o calatorie?
 
Aceasta carte isi propune sa ofere un sprijin managementului unui hotel in gasirea de raspunsuri la aceste intrebari. Construirea hartii experientelor oaspetilor ofera ocazia de a influenta pozitiv experienta lor de calatorie, precum si de a creste numarul de comentarii pozitive, numarul de rezervari si, in cele din urma, veniturile generale.
Citește mai mult

-15%

PRP: 41.23 Lei

!

Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.

35.05Lei

35.05Lei

41.23 Lei

Primești 35 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

Indisponibil

Descrierea produsului

Marketing hotelier. Fii oaspetele hotelului tau. Harta experientelor unui turist vazuta prin ochii unui manager

Harta experientelor de calatorie este o poveste vizuala despre modul in care oaspetii interactioneaza cu hotelul. Ascultarea vocii acestora pe parcursul intregii calatorii este o necesitate in construirea unei strategii de marketing de succes.
 
In ultimii ani, consumatorii au schimbat modul in care fac achizitii, distantandu-se de calatoria traditionala a cumparatorului. In dorinta de a gasi noi modalitati de a atrage clienti,  profesionistii in marketing hotelier cauta acum raspunsuri la cateva intrebari importante cum ar fi:
• Cum calatoresc turistii?
• Cum interactioneaza cu unitatea de cazare pe parcursul calatoriei lor?
• Cum se creeaza valoare pentru turist?
• Cum se produce o experienta memorabila in timpul calatoriei turistice?
• Cum se reflecta aceasta valoare inainte, in timpul si dupa o calatorie?
 
Aceasta carte isi propune sa ofere un sprijin managementului unui hotel in gasirea de raspunsuri la aceste intrebari. Construirea hartii experientelor oaspetilor ofera ocazia de a influenta pozitiv experienta lor de calatorie, precum si de a creste numarul de comentarii pozitive, numarul de rezervari si, in cele din urma, veniturile generale.
Citește mai mult

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one
Accessibility Logo

Salut! Te pot ajuta?

X