headerdesktop englezawk14noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile englezawk14noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

🍂English Books -𝟐𝟎% -𝟑𝟎% ☁︎‎‎꙳❅

& 🚚Transport GRATUIT peste 50 lei!

Răsfoiește și comandă»

Marketingul carierei

Marketingul carierei - Gabriel Bratucu, Ecaterina Coman
Rasfoieste

Marketingul carierei

Marketingul carierei. O paradigma a marketingului contemporan

Cartea scrisa de Ecaterina Coman si Gabriel Bratucu este destinata in primul rand specialistilor in resurse umane dispusi sa isi largeasca orizonturile profesionale prin acceptarea unei perspective de marketing. Dupa cum precizeaza chiar autorii in introducere, „viziunea de ansamblu a lucrarii a fost sintetizata intr-un cadru conceptual al marketingului carierei, care scoate in evidenta necesitatea tratarii angajatilor ca pe clienti, iar cariera ca pe un produs pe care compania il vinde pentru a creste angajamentul afectiv al angajatilor valorosi si a obtine un avantaj competitiv sustenabil”.
 
In egala masura, consider ca aceasta lucrare poate fi utila oricarei persoane care intentioneaza sa utilizeze o abordare de marketing in dezvoltarea propriei cariere, precum si specialistilor, cercetatorilor si studentilor in marketing, indiferent de domeniile lor de interes, intrucat orice incursiune intr-un domeniu mai putin cristalizat al marketingului (cum este si cel al marketingului carierei) poate sa te faca sa formulezi intrebari ale caror raspunsuri te conduc la o mai profunda intelegere a marketingului in general. - Prof. univ. dr. Razvan Zaharia, Departamentul de Marketing, Academia de Studii Economice din Bucuresti
 
Din cuprins:
- Elaborarea programelor de dezvoltare a carierei
- Obtinerea avantajului competitiv
- Evolutia pietei fortei de munca
- Politici si strategii de marketing al carierei
 
Ecaterina Coman este doctor in marketing, Universitatea Transilvania din Brasov.
 
Gabriel Bratucu este doctor in economie, profesor universitar si decan al Facultatii de Stiinte economice si administrarea afacerilor, Universitatea Transilvania din Brasov.
Citește mai mult

-5%

PRP: 47.47 Lei

!

Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.

45.10Lei

45.10Lei

47.47 Lei

Primești 45 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

In stoc

Livrare

Estimare livrare marti, 18 noiembrie - miercuri, 19 noiembrie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. În cazul perioadelor aglomerate pot apărea întârzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizează în decursul a 24-48 de ore (zile lucrătoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cărților în engleză aflate în stocul furnizorilor noștri se realizează în intervalul de 2-4 săptămâni, afișat în pagina de produs. Toate comenzile care conțin un titlu din această categorie vor fi livrate la termenul cel mai îndelungat. În cazul în care dorești împărțirea comenzii, te rugăm să ne contactezi pentru a-ți comunica toate condițiile. Poți găsi aceste informații și în secțiunea Termeni și Condiții.

Plasează rapid comanda

Important icon msg

Poți comanda acest produs introducând numărul tău de telefon. În cel mai scurt timp vei fi apelat de un operator Libris pentru preluarea datelor necesare.

Completează mai jos numărul tău de telefon

Descrierea produsului

Marketingul carierei. O paradigma a marketingului contemporan

Cartea scrisa de Ecaterina Coman si Gabriel Bratucu este destinata in primul rand specialistilor in resurse umane dispusi sa isi largeasca orizonturile profesionale prin acceptarea unei perspective de marketing. Dupa cum precizeaza chiar autorii in introducere, „viziunea de ansamblu a lucrarii a fost sintetizata intr-un cadru conceptual al marketingului carierei, care scoate in evidenta necesitatea tratarii angajatilor ca pe clienti, iar cariera ca pe un produs pe care compania il vinde pentru a creste angajamentul afectiv al angajatilor valorosi si a obtine un avantaj competitiv sustenabil”.
 
In egala masura, consider ca aceasta lucrare poate fi utila oricarei persoane care intentioneaza sa utilizeze o abordare de marketing in dezvoltarea propriei cariere, precum si specialistilor, cercetatorilor si studentilor in marketing, indiferent de domeniile lor de interes, intrucat orice incursiune intr-un domeniu mai putin cristalizat al marketingului (cum este si cel al marketingului carierei) poate sa te faca sa formulezi intrebari ale caror raspunsuri te conduc la o mai profunda intelegere a marketingului in general. - Prof. univ. dr. Razvan Zaharia, Departamentul de Marketing, Academia de Studii Economice din Bucuresti
 
Din cuprins:
- Elaborarea programelor de dezvoltare a carierei
- Obtinerea avantajului competitiv
- Evolutia pietei fortei de munca
- Politici si strategii de marketing al carierei
 
Ecaterina Coman este doctor in marketing, Universitatea Transilvania din Brasov.
 
Gabriel Bratucu este doctor in economie, profesor universitar si decan al Facultatii de Stiinte economice si administrarea afacerilor, Universitatea Transilvania din Brasov.
Citește mai mult

Detaliile produsului

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Rating general al produsului

5 stele
1
4 stele
0
3 stele
0
2 stele
0
1 stele
0

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Review-uri

Asandei Mihaela3 28/04/2021 15:00
green icon awesome check Achiziție verificată
O carte care poate fi utilizata in studiile despre cariera, documentata si actuala.
Arată mai mult
  • Like review icon 0
  • Add comments

1 din 1 de rezultate

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo

Salut! Te pot ajuta?

X