Managementul organizatiilor publice

De (autor): Nicoleta Cristache , Tincuta Gudana Vrabie

0
(0 review-uri)
Managementul organizatiilor publice - Tincuta Gudana Vrabie, Nicoleta Cristache
Rasfoieste

Managementul organizatiilor publice

De (autor): Nicoleta Cristache , Tincuta Gudana Vrabie

0
(0 review-uri)
Managementul organizatiilor publice - Metode de evaluare a performantelor serviciilor publice locale
 
Lucrarea de fata realizeaza o analiza in detaliu a performantelor serviciilor publice locale, pornind de la sublinierea importantei acestora pentru intreaga comunitate pe care o deservesc. Actualitatea si oportunitatea temei de cercetare sunt determinate de evolutia vietii comunitare, care in ultimii ani a cunoscut schimbari si adaptari la numeroase noi conditii economice, sociale, politice, de mediu si tehnologice. In acest sens, putem sublinia importanta pe care o au serviciile publice locale pentru beneficiarii acestora, care in cea mai mare parte sunt cetatenii.
 
Astfel, lucrarea prezinta utilitate in primul rand pentru managerii din administratia publica locala, oferind numeroase date si modalitati prin care performanta serviciilor poate fi masurata si mai apoi imbunatatita, dar si rezultatele unor studii si analize deja efectuate cu privire la serviciile locale din Regiunea de Sud-Est a Romaniei. In al doilea rand, lucrarea este de un real folos pentru toti functionarii si practicienii din sfera administratiei publice, dar si pentru studentii de la scolile si facultatile de profil, interesati de studiul stiintelor administrative.
 
Lucrarea Managementul organizatiilor publice - Metode de evaluare a performantelor serviciilor publice locale, elaborata de Tincuta Gudana Vrabie si Nicoleta Cristache, este dedicata unei probleme de mare actualitate, care sta la baza dezvoltarii economice si sociale si a reducerii disparitatilor regionale. Performanta serviciilor publice locale este foarte importanta in evolutia sociala si economica a unei tari, in asigurarea progresului si a bunastarii. Schimbarile sociale, economice, politice, tehnologice si de mediu isi pun amprenta asupra furnizarii si asigurarii serviciilor publice locale, ceea ce impune necesitatea cunoasterii impactului acestor factori asupra performantelor serviciilor publice locale, pentru a identifica cele mai bune metode de actiune in vederea imbunatatirii serviciilor de acest fel. 
 
Lucrarea evidentiaza importanta asigurarii unui management performant prin rigurozitate manageriala, in sensul cunoasterii in detaliu a activitatilor si a nivelurilor de performanta care se au in vedere pentru serviciile publice locale. Compatibilitatea dintre performanta organizatiei si comportamentul organizational trebuie sa aiba la baza valorile organizatiei, iar sistemul de performanta al serviciilor publice locale trebuie sa fie orientat catre beneficiarii serviciilor publice si sa tina cont in permanenta de asteptarile si nevoile acestora.- Prof.univ.dr. Mirela Ionela Aceleanu (Academia de Studii Economice Bucuresti)
 
Cartea Managementul organizatiilor publice - Metode de evaluare a performantelor serviciilor publice locale este bine ancorata tendintelor si contextului national al domeniului, avand in centrul preocuparilor o tema actuala, relevanta si de interes pentru cercetatorii si managerii din administratiile publice. Abordarea propusa si solutiile elaborate pentru sectorul public local din   Regiunea de Sud-Est a Romaniei ofera si celorlalte servicii publice locale din celelalte regiuni ale Romaniei posibilitatea sa asigure utilizarea metodelor de evaluare a performantelor serviciilor publice locale prezentate de autoare. Pe parcursul lucrarii, este identificat si analizat conceptul de performanta a serviciilor publice locale, precum si metodele particulare de evaluare a performantelor serviciilor publice locale. Autoarele puncteaza faptul ca reforma administratiei publice trebuie fundamentata si pe optiunea unui management bazat pe rezultate si performante, in vederea obtinerii unei mai mari transparente si diseminari a informatiilor care vor reprezenta suficiente stimulente pentru mentinerea unui inalt comportament etic al managerilor.- Prof.univ.dr. Razvan Catalin Dobrea (Academia de Studii Economice Bucuresti)
 
Lucrarea constituie un demers de succes, avand o reala importanta si valoare stiintifica prin sinteza evolutiei conceptului de performanta a serviciilor publice locale si evaluarea acestora din perspectiva cetatenilor. Contributia autorilor este evidentiata de identificarea metodelor de evaluare a performantelor serviciilor publice locale in spatiul administratiei publice locale din Regiunea de Sud-Est a Romaniei.  Chiar daca in prezent nu exista un model comun de evaluare a performantei serviciilor publice locale ca urmare a atitudinii cetatenilor, metodele prezentate in lucrare pot fi integrate si adaptate fiecarui sector de activitate. Lucrarea este un plus bine-venit pentru literatura de specialitate, dar si un ghid de bune practici pentru sectorul public. - Prof.univ.dr. Alexandru Capatina (Universitatea Dunarea de Jos din Galati)
 
Din cuprins:
• Managementul performantei serviciilor publice
• Instrumente de evaluare a performantei serviciilor publice
• Conceptul de Balanced Scorecard al serviciilor publice
• Indicatori cheie de performanta (KPIs)
• Analiza SWOT
• Benchmarking-ul - instrument al performantei serviciilor publice
• Evaluarea performantelor serviciilor publice locale
• Evaluarea performantelor managerilor serviciilor publice locale
• Evaluarea serviciilor publice locale de catre cetateni
• Evaluarea performantei serviciilor publice locale prin utilizarea instrumentului Balanced Scorecard

Puncte forte:
• include analiza si interpretarea datelor in cadrul studiului ce a vizat cetatenii ca beneficiari ai serviciilor publice locale din Regiunea de Sud-Est a Romaniei
• prezinta principalele instrumente practice prin care pot fi evaluate serviciile publice locale, in scopul imbunatatirii lor si asigurarii dreptului cetatenilor la o buna administratie
• include principalele notiuni elementare de administratie publica ce au relevanta si aplicabilitate pentru tema abordata de lucrare.
Citește mai mult

-5%

PRP: 89.76 Lei

!

Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.

85.27Lei

85.27Lei

89.76 Lei

Primești 85 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

In stoc

Livrare

Comandă până la 14:00:

Estimare livrare luni, 17 noiembrie - marti, 18 noiembrie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. În cazul perioadelor aglomerate pot apărea întârzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizează în decursul a 24-48 de ore (zile lucrătoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cărților în engleză aflate în stocul furnizorilor noștri se realizează în intervalul de 2-4 săptămâni, afișat în pagina de produs. Toate comenzile care conțin un titlu din această categorie vor fi livrate la termenul cel mai îndelungat. În cazul în care dorești împărțirea comenzii, te rugăm să ne contactezi pentru a-ți comunica toate condițiile. Poți găsi aceste informații și în secțiunea Termeni și Condiții.

Descrierea produsului

Managementul organizatiilor publice - Metode de evaluare a performantelor serviciilor publice locale
 
Lucrarea de fata realizeaza o analiza in detaliu a performantelor serviciilor publice locale, pornind de la sublinierea importantei acestora pentru intreaga comunitate pe care o deservesc. Actualitatea si oportunitatea temei de cercetare sunt determinate de evolutia vietii comunitare, care in ultimii ani a cunoscut schimbari si adaptari la numeroase noi conditii economice, sociale, politice, de mediu si tehnologice. In acest sens, putem sublinia importanta pe care o au serviciile publice locale pentru beneficiarii acestora, care in cea mai mare parte sunt cetatenii.
 
Astfel, lucrarea prezinta utilitate in primul rand pentru managerii din administratia publica locala, oferind numeroase date si modalitati prin care performanta serviciilor poate fi masurata si mai apoi imbunatatita, dar si rezultatele unor studii si analize deja efectuate cu privire la serviciile locale din Regiunea de Sud-Est a Romaniei. In al doilea rand, lucrarea este de un real folos pentru toti functionarii si practicienii din sfera administratiei publice, dar si pentru studentii de la scolile si facultatile de profil, interesati de studiul stiintelor administrative.
 
Lucrarea Managementul organizatiilor publice - Metode de evaluare a performantelor serviciilor publice locale, elaborata de Tincuta Gudana Vrabie si Nicoleta Cristache, este dedicata unei probleme de mare actualitate, care sta la baza dezvoltarii economice si sociale si a reducerii disparitatilor regionale. Performanta serviciilor publice locale este foarte importanta in evolutia sociala si economica a unei tari, in asigurarea progresului si a bunastarii. Schimbarile sociale, economice, politice, tehnologice si de mediu isi pun amprenta asupra furnizarii si asigurarii serviciilor publice locale, ceea ce impune necesitatea cunoasterii impactului acestor factori asupra performantelor serviciilor publice locale, pentru a identifica cele mai bune metode de actiune in vederea imbunatatirii serviciilor de acest fel. 
 
Lucrarea evidentiaza importanta asigurarii unui management performant prin rigurozitate manageriala, in sensul cunoasterii in detaliu a activitatilor si a nivelurilor de performanta care se au in vedere pentru serviciile publice locale. Compatibilitatea dintre performanta organizatiei si comportamentul organizational trebuie sa aiba la baza valorile organizatiei, iar sistemul de performanta al serviciilor publice locale trebuie sa fie orientat catre beneficiarii serviciilor publice si sa tina cont in permanenta de asteptarile si nevoile acestora.- Prof.univ.dr. Mirela Ionela Aceleanu (Academia de Studii Economice Bucuresti)
 
Cartea Managementul organizatiilor publice - Metode de evaluare a performantelor serviciilor publice locale este bine ancorata tendintelor si contextului national al domeniului, avand in centrul preocuparilor o tema actuala, relevanta si de interes pentru cercetatorii si managerii din administratiile publice. Abordarea propusa si solutiile elaborate pentru sectorul public local din   Regiunea de Sud-Est a Romaniei ofera si celorlalte servicii publice locale din celelalte regiuni ale Romaniei posibilitatea sa asigure utilizarea metodelor de evaluare a performantelor serviciilor publice locale prezentate de autoare. Pe parcursul lucrarii, este identificat si analizat conceptul de performanta a serviciilor publice locale, precum si metodele particulare de evaluare a performantelor serviciilor publice locale. Autoarele puncteaza faptul ca reforma administratiei publice trebuie fundamentata si pe optiunea unui management bazat pe rezultate si performante, in vederea obtinerii unei mai mari transparente si diseminari a informatiilor care vor reprezenta suficiente stimulente pentru mentinerea unui inalt comportament etic al managerilor.- Prof.univ.dr. Razvan Catalin Dobrea (Academia de Studii Economice Bucuresti)
 
Lucrarea constituie un demers de succes, avand o reala importanta si valoare stiintifica prin sinteza evolutiei conceptului de performanta a serviciilor publice locale si evaluarea acestora din perspectiva cetatenilor. Contributia autorilor este evidentiata de identificarea metodelor de evaluare a performantelor serviciilor publice locale in spatiul administratiei publice locale din Regiunea de Sud-Est a Romaniei.  Chiar daca in prezent nu exista un model comun de evaluare a performantei serviciilor publice locale ca urmare a atitudinii cetatenilor, metodele prezentate in lucrare pot fi integrate si adaptate fiecarui sector de activitate. Lucrarea este un plus bine-venit pentru literatura de specialitate, dar si un ghid de bune practici pentru sectorul public. - Prof.univ.dr. Alexandru Capatina (Universitatea Dunarea de Jos din Galati)
 
Din cuprins:
• Managementul performantei serviciilor publice
• Instrumente de evaluare a performantei serviciilor publice
• Conceptul de Balanced Scorecard al serviciilor publice
• Indicatori cheie de performanta (KPIs)
• Analiza SWOT
• Benchmarking-ul - instrument al performantei serviciilor publice
• Evaluarea performantelor serviciilor publice locale
• Evaluarea performantelor managerilor serviciilor publice locale
• Evaluarea serviciilor publice locale de catre cetateni
• Evaluarea performantei serviciilor publice locale prin utilizarea instrumentului Balanced Scorecard

Puncte forte:
• include analiza si interpretarea datelor in cadrul studiului ce a vizat cetatenii ca beneficiari ai serviciilor publice locale din Regiunea de Sud-Est a Romaniei
• prezinta principalele instrumente practice prin care pot fi evaluate serviciile publice locale, in scopul imbunatatirii lor si asigurarii dreptului cetatenilor la o buna administratie
• include principalele notiuni elementare de administratie publica ce au relevanta si aplicabilitate pentru tema abordata de lucrare.
Citește mai mult

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo

Salut! Te pot ajuta?

X