headerdesktop laponiatimer12noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile laponiatimer12noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

🎁Vacanță CADOU în Laponia

Acasă la Moș Crăciun

Comandă și câștigă

Valabilitate: 11-12 noiembrie»»»

Estetizarea lumii

De (autor): Gilles Lipovetsky , Jean Serroy

0
(0 review-uri)
Estetizarea lumii - Gilles Lipovetsky, Jean Serroy
Rasfoieste

Estetizarea lumii

De (autor): Gilles Lipovetsky , Jean Serroy

0
(0 review-uri)
Estetizarea lumii: a trai in timpul capitalismului artistic

Stim toti vechea poveste, deoarece pare realista: bogatia lumii, saracirea existentelor; triumful capitalului, lichidarea stiintei de a trai; suprasolicitarea finantelor, "proletarizarea" si unificarea stilurilor de viata, prin industrializarea gunoiului-kitsch si a produselor de unica folosinta, interschimbabile, fara sens - capitalismul este o masina a degradarii estetice si a uratului lumii. Dar suntem chiar atat de siguri de asta? Stilul, frumusetea, mobilizarea gusturilor si sensibilitatilor apar din ce in ce mai mult ca imperative strategice pentru diferite brand-uri in fiecare zi: capitalismul hyper-consumului este un mod estetic de productie. In industriile de consum, designul, moda, publicitatea, decoratiunile interioare, cinematograful, produsele spectacolelor incarcate cu seductie sunt create in masa. Ele transmit emotii si sensibilitate, organizeaza un univers estetic proliferant si eterogen prin eclecticismul stilurilor care se desfasoara prin prisma lor. Peste tot, realitatea este construita ca imagine prin integrarea unei dimensiuni estetico-emotionale care a devenit centrala in competitia dintre brand-uri. Acesta este capitalismul artistic, care se caracterizeaza prin ponderea crescanda a pietelor sensibilitatii, printr-o opera sistematica de stilizare a bunurilor si locurilor comerciale, prin integrarea generalizata a artei, a "privirii" si a afectului in universul consumatorului. Determinand unui peisaj economic haotic global pe masura ce stilizeaza lumea de zi cu zi, capitalismul este mai putin un capcaun care isi devoreaza proprii copii, decat un Janus cu doua fete. - Gilles Lipovetsky, Jean Serroy

Traducere din limba franceza de Oana Serban.
Citește mai mult

94.01Lei

94.01Lei

Primești 94 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

In stoc

Livrare

Comandă până la 14:00:

Estimare livrare joi, 13 noiembrie - vineri, 14 noiembrie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. În cazul perioadelor aglomerate pot apărea întârzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizează în decursul a 24-48 de ore (zile lucrătoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cărților în engleză aflate în stocul furnizorilor noștri se realizează în intervalul de 2-4 săptămâni, afișat în pagina de produs. Toate comenzile care conțin un titlu din această categorie vor fi livrate la termenul cel mai îndelungat. În cazul în care dorești împărțirea comenzii, te rugăm să ne contactezi pentru a-ți comunica toate condițiile. Poți găsi aceste informații și în secțiunea Termeni și Condiții.

Plasează rapid comanda

Important icon msg

Poți comanda acest produs introducând numărul tău de telefon. În cel mai scurt timp vei fi apelat de un operator Libris pentru preluarea datelor necesare.

Completează mai jos numărul tău de telefon

Descrierea produsului

Estetizarea lumii: a trai in timpul capitalismului artistic

Stim toti vechea poveste, deoarece pare realista: bogatia lumii, saracirea existentelor; triumful capitalului, lichidarea stiintei de a trai; suprasolicitarea finantelor, "proletarizarea" si unificarea stilurilor de viata, prin industrializarea gunoiului-kitsch si a produselor de unica folosinta, interschimbabile, fara sens - capitalismul este o masina a degradarii estetice si a uratului lumii. Dar suntem chiar atat de siguri de asta? Stilul, frumusetea, mobilizarea gusturilor si sensibilitatilor apar din ce in ce mai mult ca imperative strategice pentru diferite brand-uri in fiecare zi: capitalismul hyper-consumului este un mod estetic de productie. In industriile de consum, designul, moda, publicitatea, decoratiunile interioare, cinematograful, produsele spectacolelor incarcate cu seductie sunt create in masa. Ele transmit emotii si sensibilitate, organizeaza un univers estetic proliferant si eterogen prin eclecticismul stilurilor care se desfasoara prin prisma lor. Peste tot, realitatea este construita ca imagine prin integrarea unei dimensiuni estetico-emotionale care a devenit centrala in competitia dintre brand-uri. Acesta este capitalismul artistic, care se caracterizeaza prin ponderea crescanda a pietelor sensibilitatii, printr-o opera sistematica de stilizare a bunurilor si locurilor comerciale, prin integrarea generalizata a artei, a "privirii" si a afectului in universul consumatorului. Determinand unui peisaj economic haotic global pe masura ce stilizeaza lumea de zi cu zi, capitalismul este mai putin un capcaun care isi devoreaza proprii copii, decat un Janus cu doua fete. - Gilles Lipovetsky, Jean Serroy

Traducere din limba franceza de Oana Serban.
Citește mai mult

Detaliile produsului

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one
Accessibility Logo

Salut! Te pot ajuta?

X