headerdesktop englezawk14noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile englezawk14noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

🍂English Books -𝟐𝟎% -𝟑𝟎% ☁︎‎‎꙳❅

& 🚚Transport GRATUIT peste 50 lei!

Răsfoiește și comandă»

Originalii

Originalii - Adam Grant
Rasfoieste

Originalii

Folosind studii si istorii surprinzatoare, din domenii variate precum afacerile, politica, sportul si divertismentul, Grant exploreaza in cartea sa, Originalii, modul in care poti recunoaste o idee buna si in care poti vorbi deschis fara sa fii redus la tacere. Autorul analizeaza metodele prin care se alcatuieste o coalitie, prin care se alege momentul potrivit pentru actiune si prin care se pot controla frica si indoiala. 

In plus, autorul arata cum se poate ajunge la idei inovatoare si patrunzatoare prin simpla respingere a conformismului si prin imbunatatirea status-quoului. In acest sens, Adam Grant da o serie de exemple care, la prima vedere, par greu de crezut: o angajata de la Apple care l-a sfidat pe Steve Jobs desi se afla cu trei trepte ierarhice mai jos decat el; o analista care a desfiintat secretomania din cadrul CIA; un miliardar magician al finantelor, care ii concediaza pe angajati daca nu sunt in stare sa-l critice; un director executiv al unui post de televiziune care nici macar nu a lucrat in domeniul serialelor de comedie, dar a salvat serialul Seinfeld de la a fi expediat la magazia de rebuturi.
Fragment:

"Familiaritatea sporeste atractia 
La inceputul anilor 1990, un grup de scenaristi au propus ceva ce nu se mai facuse la Disney: doreau sa toarne un film de desene animate bazat pe o idee originala. Abatandu-se de la traditia unei jumatati de secol de hituri inspirate de niste basme de mare popularitate, precum Cenusareasa si Alba -ca-Zapada, s-au apucat sa scrie o poveste pe de-a-ntregul noua. Jeffrey Katzenberg era sceptic: era un experiment, le-a spus colegilor. "Nimeni nu avea pic de incredere in el", isi aminteste regizorul Rob Minkoff. "La Disney, era privit ca un film de categoria B, cu buget limitat."
In cele din urma, filmul realizat pe baza acelui scenariu s-a numit Regele Leu, care a devenit in 1994 cel mai profitabil film, castigand doua Premii Oscar si un Glob de Aur. Katzenberg declarase ca va ingenunchea daca filmul aducea incasari de 50 de milioane de dolari. In 2014, incasarile depasisera un miliard de dolari.
Ca multe idei originale, filmul a fost pe punctul sa rateze complet decolarea. Initial, fusese conceput ca "Bambi in Africa cu lei" (in loc de caprioare ca protagonisti). Dar dupa ce primul scenariu a esuat, cinci dintre autori s-au strans ca sa regandeasca ideea. Au lucrat impreuna doua zile, urzind diferite idei si tesand o naratiune epica despre succesiunea regilor, dupa care au propus povestea unui grup de directori executivi de la Disney. Primul care avea sa le dea un raspuns a fost CEO Michael Eisner, care nu intelegea scenariul. Incercand sa gaseasca un punct de sprijin, i-a intrebat: "Ati putea sa transpuneti povestea asta in Regele Lear?".
Dintr-o coincidenta, Minkoff recitise aceasta piesa de Shakespeare cu doar cateva saptamani in urma si le-a explicat de ce ideea nu se potrivea. Atunci, din spatele incaperii, o producatoare pe nume Maureen Donley a venit cu o alta sugestie shakespeariana: "Nu, acesta-i Hamlet"."
Citește mai mult

transport gratuit

68.71Lei

68.71Lei

Primești 68 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

In stoc

Livrare

Estimare livrare marti, 18 noiembrie - miercuri, 19 noiembrie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. În cazul perioadelor aglomerate pot apărea întârzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizează în decursul a 24-48 de ore (zile lucrătoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cărților în engleză aflate în stocul furnizorilor noștri se realizează în intervalul de 2-4 săptămâni, afișat în pagina de produs. Toate comenzile care conțin un titlu din această categorie vor fi livrate la termenul cel mai îndelungat. În cazul în care dorești împărțirea comenzii, te rugăm să ne contactezi pentru a-ți comunica toate condițiile. Poți găsi aceste informații și în secțiunea Termeni și Condiții.

Descrierea produsului

Folosind studii si istorii surprinzatoare, din domenii variate precum afacerile, politica, sportul si divertismentul, Grant exploreaza in cartea sa, Originalii, modul in care poti recunoaste o idee buna si in care poti vorbi deschis fara sa fii redus la tacere. Autorul analizeaza metodele prin care se alcatuieste o coalitie, prin care se alege momentul potrivit pentru actiune si prin care se pot controla frica si indoiala. 

In plus, autorul arata cum se poate ajunge la idei inovatoare si patrunzatoare prin simpla respingere a conformismului si prin imbunatatirea status-quoului. In acest sens, Adam Grant da o serie de exemple care, la prima vedere, par greu de crezut: o angajata de la Apple care l-a sfidat pe Steve Jobs desi se afla cu trei trepte ierarhice mai jos decat el; o analista care a desfiintat secretomania din cadrul CIA; un miliardar magician al finantelor, care ii concediaza pe angajati daca nu sunt in stare sa-l critice; un director executiv al unui post de televiziune care nici macar nu a lucrat in domeniul serialelor de comedie, dar a salvat serialul Seinfeld de la a fi expediat la magazia de rebuturi.
Fragment:

"Familiaritatea sporeste atractia 
La inceputul anilor 1990, un grup de scenaristi au propus ceva ce nu se mai facuse la Disney: doreau sa toarne un film de desene animate bazat pe o idee originala. Abatandu-se de la traditia unei jumatati de secol de hituri inspirate de niste basme de mare popularitate, precum Cenusareasa si Alba -ca-Zapada, s-au apucat sa scrie o poveste pe de-a-ntregul noua. Jeffrey Katzenberg era sceptic: era un experiment, le-a spus colegilor. "Nimeni nu avea pic de incredere in el", isi aminteste regizorul Rob Minkoff. "La Disney, era privit ca un film de categoria B, cu buget limitat."
In cele din urma, filmul realizat pe baza acelui scenariu s-a numit Regele Leu, care a devenit in 1994 cel mai profitabil film, castigand doua Premii Oscar si un Glob de Aur. Katzenberg declarase ca va ingenunchea daca filmul aducea incasari de 50 de milioane de dolari. In 2014, incasarile depasisera un miliard de dolari.
Ca multe idei originale, filmul a fost pe punctul sa rateze complet decolarea. Initial, fusese conceput ca "Bambi in Africa cu lei" (in loc de caprioare ca protagonisti). Dar dupa ce primul scenariu a esuat, cinci dintre autori s-au strans ca sa regandeasca ideea. Au lucrat impreuna doua zile, urzind diferite idei si tesand o naratiune epica despre succesiunea regilor, dupa care au propus povestea unui grup de directori executivi de la Disney. Primul care avea sa le dea un raspuns a fost CEO Michael Eisner, care nu intelegea scenariul. Incercand sa gaseasca un punct de sprijin, i-a intrebat: "Ati putea sa transpuneti povestea asta in Regele Lear?".
Dintr-o coincidenta, Minkoff recitise aceasta piesa de Shakespeare cu doar cateva saptamani in urma si le-a explicat de ce ideea nu se potrivea. Atunci, din spatele incaperii, o producatoare pe nume Maureen Donley a venit cu o alta sugestie shakespeariana: "Nu, acesta-i Hamlet"."
Citește mai mult

Detaliile produsului

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Rating general al produsului

5 stele
1
4 stele
1
3 stele
1
2 stele
0
1 stele
0

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Review-uri

Vlad Radulescu 07/03/2023 12:27
Din păcate, "Originalii: nonconformiştii care fac lumea să progreseze", nu a fost o carte pe placul meu.
Desi autorul Adam Grant (specializat în psihologia organizațională) se folosește de foarte multe exemple concrete și studii pentru a evidenția modul de gândire al oamenilor care ies din tipar, modalitatea prin care exemplele sunt redactate m-a făcut să pierd în repetate rânduri firul narațiunii.
Cumva mă așteptam să găsesc idei originale inclusiv din partea autorului. În schimb, sunt expuse poveștile de business ale unor branduri și oameni care și-au pus amprenta în combaterea rasismului, răsturnarea regimurilor dictatoriale sau apărarea drepturilor femeilor.
Sunt sceptic și cu privire la studiile prezentate (îmi pare că de la o vreme orice teorie ar avea cineva, sigur vă găși un studiu care s-o șuștină). Pe lângă asta, de multe ori m-am întrebat daca unele studii chiar au relevanta pentru a susține o idee. De exemplu unul dintre studiile redactate în carte: "Copii născuți primii în familie au mai mici șanse să fie originali" îmi pare extrem de forțat. Eu unul nu-i găsesc relevanta.
Arată mai mult
  • Like review icon 0
  • Add comments
danaang 31/07/2020 22:24
Până să citesc cartea aveam impresia că în orice domeniu problema o constituie producția de idei originale, dar acum realizez că adevărata problemă este selecția lor. Originalii au diverse strategii, în funcție de ciclul creativității în care se află. Aflăm că și noi putem accede către asemenea abilități câtă vreme recunoaștem ideile originale, el comunicăm și ne controlăm emoțiile.
Arată mai mult
  • Like review icon 0
  • Add comments
laura 11/04/2019 17:06
green icon awesome check Achiziție verificată
Adam Grant aduce cateva teorii interesante sustinute prin exemple din domenii variate.
O idee care mi-a placut este faptul ca originalitatea se educa ( formal sau informal) nu este un dat genetic si nu este apanajul unei gandiri conservatoare familiarizate cu mediul.
Cartea se incheie cu un set de actiuni ce pot fi folosite in vari domenii pentru a stimula originalitatea managementul emotiilor , parenting , leadership
Arată mai mult
  • Like review icon 2
  • Add comments

3 din 3 de rezultate

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo