headerdesktop englezawk14noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile englezawk14noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

🍂English Books -𝟐𝟎% -𝟑𝟎% ☁︎‎‎꙳❅

& 🚚Transport GRATUIT peste 50 lei!

Răsfoiește și comandă»

Limbajul secret de business

De (autor): Kevin Hogan

0
(0 review-uri)
Limbajul secret de business - Kevin Hogan
Rasfoieste

Limbajul secret de business

De (autor): Kevin Hogan

0
(0 review-uri)
Limbajul secret de business.Cum sa descifrezi comportamentul cuiva in numai trei secunde sau mai putin

A face afaceri inseamna sa iti asumi riscuri calculate si sa iei decizii spinoase pe baza celor mai bune informatii pe care le ai. Indiferent daca negociezi un acord cu un client sau colaborezi cu un coleg la realizarea unui proiect, cand stii ce gandeste celalalt, esti intotdeauna in avantaj.

In Limbajul secret de business, Kevin Hogan dezvaluie cunostinte fundamentale despre limbajul corporal si despre felul cum influenteaza el atitudini, actiuni si rezultate.

Bazata pe experienta de douazeci de ani a lui Kevin Hogan in comunicare, influentare si convingere, cartea explica elementele-cheie ale limbajului corporal. Exploreaza aspecte precum intelesul pe care il au imbracamintea purtata de oameni si simbolurile cu care ei se inconjoara si detaliaza importanta diferitelor contexte in care are loc comunicarea. In plus, Kevin Hogan te invata cum sa-ti manipulezi propriul limbaj corporal ca sa poti tine sub control informatiile pe care le dezvalui celor din jur.

Pentru prima oara, Limbajul secret de business aplica secretele putin stiute ale limbajului corporal si comunicarii nonverbale in domeniul afacerilor. Daca esti director, agent de vanzari, negociator, proprietar al unei firme sau ai oricare alt tip de profesie care te pune in mod regulat in contact cu ceilalti oameni, abilitatile si cunostintele din aceasta carte constituie pentru tine unelte de o valoare inestimabila pentru dobandirea succesului in activitatea profesionala si in viata personala.

Kevin Hogan este unul dintre cei mai proeminenti experti americani in limbajul corporal si specialist in instruirea personalului. Detine un doctorat in psihologie si ofera consultanta multora dintre cele mai mari si mai bine-cunoscute companii si organizatii. De acelasi autor, la editura Meteor Press a mai aparut si Persuasiunea mascata.   

Fragment din cartea "Limbajul secret de business" de Kevin Hogan:
 
"STUDIEREA COMUNICARII NONVERBALE
 
Inca in Roma si Grecia antica au existat, sub o forma sau alta, observatii si discutii legate de limbajul corporal. S-au facut referiri la limbajul corporal si la comportamentul nonverbal in variate discipline precum antropologia, dansul, psihiatria si sociologia. Chiar si Charles Darwin a cochetat cu subiectul expresiilor faciale in 1872; multe dintre teoriile vechi au fost confirmate de cercetatorii perioadei moderne. 
Limbajul corporal, ca disciplina oficiala de studiu, a aparut in anii de dupa cel de-al Doilea Razboi Mondial. Deceniul 1950 a adus primele examinari aprofundate ale comunicarii nonverbale, iar in deceniul 1960 s-a inregistrat o crestere exponentiala a numarului si tipurilor de studii stiintifice. Disciplina a continuat sa se dezvolte si sa se schimbe in deceniile 1970, 1980 si 1990, inregistrand cresteri ample si descoperiri importante in ultimul deceniu al secolului XX. 
In anii de inceput, cercetatorii s-au concentrat asupra limbajului corporal ca fiind o insumare de actiuni specifice, separate, cu un singur inteles. Acest lucru a deschis, de-a lungul anilor, calea spre intelegerea limbajului corporal ca un aspect complex al comunicarii, in care anumite actiuni au adesea numeroase sensuri diferite, care depind de context, mediu, cultura, personalitati individuale si asa mai departe. 
De ce ar trebui sa ne intereseze studierea stiintifica a limbajului corporal? 
Deoarece informatiile dezvaluite prin studii stiintifice au o importanta enorma pentru fiecare aspect al vietii noastre de zi cu zi. Nu putem evita puterea si influenta limbajului corporal, cercetarea si studierea lui il identifica si il definesc in moduri care il fac aplicabil in lumea reala. 
Pana acum, problema a fost putinatatea resurselor care sa ajute la intelegerea partii stiintifice a limbajului corporal si la transpunerea lui in aplicatii practice din viata de zi cu zi. Cartea de fata este conceputa in asa fel incat sa umple acest gol, sa te faca sa privesti comunicarea nonverbala ca pe o modalitate in intregime noua — si practica — de a invata cum sa folosesti aceste cunostinte pentru a avea mai multa influenta asupra celor din jur. 
Dar inainte de a ajunge acolo, mai sunt cateva elemente de baza pe care trebuie sa le afli. 
 
Comunicare nonverbala versus comunicare verbala 
Definitiile comunicarii nonverbale si verbale sunt, desigur, puse in discutie din cand in cand, atunci cand cercetatorii obtin mai multe informatii si incearca sa formuleze cea mai precisa descriere cu putinta a acestor procese. Acum insa am ales definitiile de baza, general acceptate. 
 
Comunicarea nonverbala: Procesul de emitere si receptare de mesaje fara folosirea cuvintelor. Exemplele includ limbajul corporal, expresia fetei, gestica, miscarea, atingerea, distanta, contactul vizual etc. 
 
Comunicarea verbala: Procesul de emitere si primire de mesaje, folosind cuvintele. Exemplele includ cuvintele scrise, cuvintele vorbite, limbajul semnelor. 
 
Stai asa! Comunicarea verbala include cuvintele pe care le scrii pe o bucata de hartie? Probabil stiai pana acum ca ea se refera doar la cuvantul vorbit, dar interpretarea stricta a comunicarii verbale se concentreaza pe cuvinte in general — vorbite, scrise si semnalizate. 
Uneori, expertii se contrazic in legatura cu unele categorii ale comunicarii, precum limbajul semnelor si tonul vocii. Limbajul semnelor foloseste gesturi, ceea ce tine de nonverbal, insa acele gesturi sunt de fapt cuvinte, ceea ce tine de verbal. Tonul vocii este un sunet vorbit, ceea ce tine de verbal, dar nu este cuvant, deci este nonverbal."
 
Citește mai mult

47.58Lei

47.58Lei

Primești 47 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

In stoc

Livrare

Estimare livrare marti, 18 noiembrie - miercuri, 19 noiembrie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. În cazul perioadelor aglomerate pot apărea întârzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizează în decursul a 24-48 de ore (zile lucrătoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cărților în engleză aflate în stocul furnizorilor noștri se realizează în intervalul de 2-4 săptămâni, afișat în pagina de produs. Toate comenzile care conțin un titlu din această categorie vor fi livrate la termenul cel mai îndelungat. În cazul în care dorești împărțirea comenzii, te rugăm să ne contactezi pentru a-ți comunica toate condițiile. Poți găsi aceste informații și în secțiunea Termeni și Condiții.

Descrierea produsului

Limbajul secret de business.Cum sa descifrezi comportamentul cuiva in numai trei secunde sau mai putin

A face afaceri inseamna sa iti asumi riscuri calculate si sa iei decizii spinoase pe baza celor mai bune informatii pe care le ai. Indiferent daca negociezi un acord cu un client sau colaborezi cu un coleg la realizarea unui proiect, cand stii ce gandeste celalalt, esti intotdeauna in avantaj.

In Limbajul secret de business, Kevin Hogan dezvaluie cunostinte fundamentale despre limbajul corporal si despre felul cum influenteaza el atitudini, actiuni si rezultate.

Bazata pe experienta de douazeci de ani a lui Kevin Hogan in comunicare, influentare si convingere, cartea explica elementele-cheie ale limbajului corporal. Exploreaza aspecte precum intelesul pe care il au imbracamintea purtata de oameni si simbolurile cu care ei se inconjoara si detaliaza importanta diferitelor contexte in care are loc comunicarea. In plus, Kevin Hogan te invata cum sa-ti manipulezi propriul limbaj corporal ca sa poti tine sub control informatiile pe care le dezvalui celor din jur.

Pentru prima oara, Limbajul secret de business aplica secretele putin stiute ale limbajului corporal si comunicarii nonverbale in domeniul afacerilor. Daca esti director, agent de vanzari, negociator, proprietar al unei firme sau ai oricare alt tip de profesie care te pune in mod regulat in contact cu ceilalti oameni, abilitatile si cunostintele din aceasta carte constituie pentru tine unelte de o valoare inestimabila pentru dobandirea succesului in activitatea profesionala si in viata personala.

Kevin Hogan este unul dintre cei mai proeminenti experti americani in limbajul corporal si specialist in instruirea personalului. Detine un doctorat in psihologie si ofera consultanta multora dintre cele mai mari si mai bine-cunoscute companii si organizatii. De acelasi autor, la editura Meteor Press a mai aparut si Persuasiunea mascata.   

Fragment din cartea "Limbajul secret de business" de Kevin Hogan:
 
"STUDIEREA COMUNICARII NONVERBALE
 
Inca in Roma si Grecia antica au existat, sub o forma sau alta, observatii si discutii legate de limbajul corporal. S-au facut referiri la limbajul corporal si la comportamentul nonverbal in variate discipline precum antropologia, dansul, psihiatria si sociologia. Chiar si Charles Darwin a cochetat cu subiectul expresiilor faciale in 1872; multe dintre teoriile vechi au fost confirmate de cercetatorii perioadei moderne. 
Limbajul corporal, ca disciplina oficiala de studiu, a aparut in anii de dupa cel de-al Doilea Razboi Mondial. Deceniul 1950 a adus primele examinari aprofundate ale comunicarii nonverbale, iar in deceniul 1960 s-a inregistrat o crestere exponentiala a numarului si tipurilor de studii stiintifice. Disciplina a continuat sa se dezvolte si sa se schimbe in deceniile 1970, 1980 si 1990, inregistrand cresteri ample si descoperiri importante in ultimul deceniu al secolului XX. 
In anii de inceput, cercetatorii s-au concentrat asupra limbajului corporal ca fiind o insumare de actiuni specifice, separate, cu un singur inteles. Acest lucru a deschis, de-a lungul anilor, calea spre intelegerea limbajului corporal ca un aspect complex al comunicarii, in care anumite actiuni au adesea numeroase sensuri diferite, care depind de context, mediu, cultura, personalitati individuale si asa mai departe. 
De ce ar trebui sa ne intereseze studierea stiintifica a limbajului corporal? 
Deoarece informatiile dezvaluite prin studii stiintifice au o importanta enorma pentru fiecare aspect al vietii noastre de zi cu zi. Nu putem evita puterea si influenta limbajului corporal, cercetarea si studierea lui il identifica si il definesc in moduri care il fac aplicabil in lumea reala. 
Pana acum, problema a fost putinatatea resurselor care sa ajute la intelegerea partii stiintifice a limbajului corporal si la transpunerea lui in aplicatii practice din viata de zi cu zi. Cartea de fata este conceputa in asa fel incat sa umple acest gol, sa te faca sa privesti comunicarea nonverbala ca pe o modalitate in intregime noua — si practica — de a invata cum sa folosesti aceste cunostinte pentru a avea mai multa influenta asupra celor din jur. 
Dar inainte de a ajunge acolo, mai sunt cateva elemente de baza pe care trebuie sa le afli. 
 
Comunicare nonverbala versus comunicare verbala 
Definitiile comunicarii nonverbale si verbale sunt, desigur, puse in discutie din cand in cand, atunci cand cercetatorii obtin mai multe informatii si incearca sa formuleze cea mai precisa descriere cu putinta a acestor procese. Acum insa am ales definitiile de baza, general acceptate. 
 
Comunicarea nonverbala: Procesul de emitere si receptare de mesaje fara folosirea cuvintelor. Exemplele includ limbajul corporal, expresia fetei, gestica, miscarea, atingerea, distanta, contactul vizual etc. 
 
Comunicarea verbala: Procesul de emitere si primire de mesaje, folosind cuvintele. Exemplele includ cuvintele scrise, cuvintele vorbite, limbajul semnelor. 
 
Stai asa! Comunicarea verbala include cuvintele pe care le scrii pe o bucata de hartie? Probabil stiai pana acum ca ea se refera doar la cuvantul vorbit, dar interpretarea stricta a comunicarii verbale se concentreaza pe cuvinte in general — vorbite, scrise si semnalizate. 
Uneori, expertii se contrazic in legatura cu unele categorii ale comunicarii, precum limbajul semnelor si tonul vocii. Limbajul semnelor foloseste gesturi, ceea ce tine de nonverbal, insa acele gesturi sunt de fapt cuvinte, ceea ce tine de verbal. Tonul vocii este un sunet vorbit, ceea ce tine de verbal, dar nu este cuvant, deci este nonverbal."
 
Citește mai mult

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo