Organizatia reinventata
Organizatia reinventata, tradusa in 18 tari, este considerata cea mai influenta carte de business a deceniului. Descrisa ca ,,inovatoare”, ,,vizionara” si ,,un studiu de pionierat in gandirea de management” de catre unii dintre cei mai respectati profesori de management si dezvoltare personala, a declansat o miscare globala a organizatiilor de a adopta practici de management radical diferite, mai eficiente si mai umane.
Frederic Laloux reinventeaza structura, cat mai ales spiritul organizatiei, din perspectiva conceptului de management si leadership. In contextul actual, presarat cu provocari in toate domeniile vietii sociale, economice si politice, aceasta opera reprezinta atat o sursa de inspiratie, cat mai ales un ghid practice care poate si trebuie sa fie urmat. Atat de cei care construiesc organizatii noi, dar mai ales de cei care vor sa acorde o noua sansa organizatiilor „mature”. - Bogdan Popescu, Marketing and Sales Excellence Manager, Bayer
Frederic Laloux, fost partener asociat la McKinsey & Company, Laloux are un MBA la INSEAD si o diploma in coaching de la Newfield Network din Boulder, Colorado. Este pasionat de calatorii si vorbeste fluent cinci limbi straine.
Frederic Laloux traieste in Ithaca, NY, USA alaturi de sotia sa Helene si cei doi copii.
PRP: 49.00 Lei

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.
41.65Lei
41.65Lei
49.00 LeiIn stoc

Comanda pana la 14:00:
Descrierea produsului
Organizatia reinventata, tradusa in 18 tari, este considerata cea mai influenta carte de business a deceniului. Descrisa ca ,,inovatoare”, ,,vizionara” si ,,un studiu de pionierat in gandirea de management” de catre unii dintre cei mai respectati profesori de management si dezvoltare personala, a declansat o miscare globala a organizatiilor de a adopta practici de management radical diferite, mai eficiente si mai umane.
Frederic Laloux reinventeaza structura, cat mai ales spiritul organizatiei, din perspectiva conceptului de management si leadership. In contextul actual, presarat cu provocari in toate domeniile vietii sociale, economice si politice, aceasta opera reprezinta atat o sursa de inspiratie, cat mai ales un ghid practice care poate si trebuie sa fie urmat. Atat de cei care construiesc organizatii noi, dar mai ales de cei care vor sa acorde o noua sansa organizatiilor „mature”. - Bogdan Popescu, Marketing and Sales Excellence Manager, Bayer
Frederic Laloux, fost partener asociat la McKinsey & Company, Laloux are un MBA la INSEAD si o diploma in coaching de la Newfield Network din Boulder, Colorado. Este pasionat de calatorii si vorbeste fluent cinci limbi straine.
Frederic Laloux traieste in Ithaca, NY, USA alaturi de sotia sa Helene si cei doi copii.
Detaliile produsului