Cand cumparatorul spune nu

Cand cumparatorul spune nu
Prima sectiune se ocupa direct de cat de inconfortabil emotional este sa auzi un “nu” . Vei afla cat de multe sensuri posibile are cuvantul “ nu” si vei beneficia de o prezentare generala a primului sistem de vanzari complet din lume: Modelul Circular al Persuasiunii.
Sectiunea a doua analizeaza fiecare etapa a procesului de vanzare care te conduce la prima ocazie de finalizare. Sunt detaliate motivele pentru care cumparatorul prefera sa spuna “nu”. Vei afla:
-Moduri nonverbale pentru a stabili o legatura empatica;
-Un set de intrebari de explorare pentru etapa in care identifici nevoile cumparatorului;
-Cateva concepte puternice pentru prezentarea solutiilor;
-Care sunt cele mai mari greseli pe care le-ai putea face in timpul etapei de finalizare a vanzarii.
Sectiunea a treia detalieaza cum sa reactionezi efectiv atunci cand cumparatorii spun “nu”. Vei invata cum sa folosesti obiectiile si intrebarile lor ca sa-i conduci la un moment favorabil deciziei. De asemenea, descoperi care sunt tehnicile de negociere castigatoare pentru ambele parti.
Din cea de-a patra sectiune vei afla cum sa raspunzi atunci cand cumparatorii spun “da”. Afli, in sfarsit, cum sa creezi de-a lungul intregii intalniri conditiile care sa iti favorizeze obtinerea unor referinte solide- exact genul de referinte de care ai nevoie ca sa iti asiguri viitoare intalniri de vanzari si viitoare vanzari.
PRP: 49.90 Lei

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.
39.92Lei
39.92Lei
49.90 LeiIn stoc

Comanda pana la 14:00:
Descrierea produsului
Prima sectiune se ocupa direct de cat de inconfortabil emotional este sa auzi un “nu” . Vei afla cat de multe sensuri posibile are cuvantul “ nu” si vei beneficia de o prezentare generala a primului sistem de vanzari complet din lume: Modelul Circular al Persuasiunii.
Sectiunea a doua analizeaza fiecare etapa a procesului de vanzare care te conduce la prima ocazie de finalizare. Sunt detaliate motivele pentru care cumparatorul prefera sa spuna “nu”. Vei afla:
-Moduri nonverbale pentru a stabili o legatura empatica;
-Un set de intrebari de explorare pentru etapa in care identifici nevoile cumparatorului;
-Cateva concepte puternice pentru prezentarea solutiilor;
-Care sunt cele mai mari greseli pe care le-ai putea face in timpul etapei de finalizare a vanzarii.
Sectiunea a treia detalieaza cum sa reactionezi efectiv atunci cand cumparatorii spun “nu”. Vei invata cum sa folosesti obiectiile si intrebarile lor ca sa-i conduci la un moment favorabil deciziei. De asemenea, descoperi care sunt tehnicile de negociere castigatoare pentru ambele parti.
Din cea de-a patra sectiune vei afla cum sa raspunzi atunci cand cumparatorii spun “da”. Afli, in sfarsit, cum sa creezi de-a lungul intregii intalniri conditiile care sa iti favorizeze obtinerea unor referinte solide- exact genul de referinte de care ai nevoie ca sa iti asiguri viitoare intalniri de vanzari si viitoare vanzari.
Detaliile produsului