Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Chemarea mall-ului

De (autor): Paco Underhill

0
(0 review-uri)
Chemarea mall-ului - Paco Underhill

Chemarea mall-ului

De (autor): Paco Underhill

0
(0 review-uri)
Chemarea mall-ului. Geografia shopping-ului

In lucrarea Chemarea mall-ului, Paco Underhill, recunoscut ca fiind unul dintre cei mai competenti specialisti in marketing din Statele Unite, face o caracterizare inteligenta, ironica, amuzanta si corecta a mall-ului, vazut ca un simbol al societatii de consum. Lucrarea contine informatii deosebit de interesante legate de psihologia cumparatorului, despre existenta si structura mall-ului in general si mai ales despre provocarile cu care se confrunta retailerii in prezent, acestia avand misiunea grea de a remobiliza un public avid de shopping, dar din ce in ce mai greu de satisfacut.

Este o lucrare despre ideea de centru comercial ca ideal al culturii comerciale si sociale, locul in care tinerii gusta pentru prima data libertatea si in care oamenii, in general, se studiaza reciproc.

Chemarea mall-ului examineaza maniera in care se frecventeaza mall-ul, ce reprezinta acesta, din ce cauza cateodata functioneaza, iar alteori, nu.

Underhill are acea abilitate nefireasca a sociologului de a descrie exact ceea ce se afla in fata ochilor nostri cu o luciditate care transforma activitatile cotidiene de cumparare, vanzare, consum si plimbare prin magazine in ceva absolut fascinant. Imaginea pe care ne-o lasa este surprinzator de provocatoare… Lucrurile bune si lucrurile proaste caracteristice mall-ului si modalitatea prin care trebuie sa se adapteze ori, altfel, sa isi dezvaluie secretele se regasesc in aceasta cercetare amuzanta si neconventionala. - The Boston Globe

Paco Underhill este fondatorul si directorul executiv al companiei Envirosell, Inc.. Printre clientii sai se regasesc nume precum Saks Fifth Avenue, Gap, ExxonMobil, Compania americana de posta, Wal-Mart, Citibank si Starbucks. Este un colaborator permanent al Postului National de Radio, dar si al publicatiilor The Wall Street Journal si The New York Times. Cartea sa precedenta, Why we buy, a fost un bestseller international si a fost tradusa in peste douazeci si trei de limbi.
Citește mai mult

-5%

PRP: 40.74 Lei

!

Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.

38.70Lei

38.70Lei

40.74 Lei

Primești 38 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

In stoc

Livrare

Estimare livrare luni, 17 noiembrie - marti, 18 noiembrie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. În cazul perioadelor aglomerate pot apărea întârzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizează în decursul a 24-48 de ore (zile lucrătoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cărților în engleză aflate în stocul furnizorilor noștri se realizează în intervalul de 2-4 săptămâni, afișat în pagina de produs. Toate comenzile care conțin un titlu din această categorie vor fi livrate la termenul cel mai îndelungat. În cazul în care dorești împărțirea comenzii, te rugăm să ne contactezi pentru a-ți comunica toate condițiile. Poți găsi aceste informații și în secțiunea Termeni și Condiții.

Descrierea produsului

Chemarea mall-ului. Geografia shopping-ului

In lucrarea Chemarea mall-ului, Paco Underhill, recunoscut ca fiind unul dintre cei mai competenti specialisti in marketing din Statele Unite, face o caracterizare inteligenta, ironica, amuzanta si corecta a mall-ului, vazut ca un simbol al societatii de consum. Lucrarea contine informatii deosebit de interesante legate de psihologia cumparatorului, despre existenta si structura mall-ului in general si mai ales despre provocarile cu care se confrunta retailerii in prezent, acestia avand misiunea grea de a remobiliza un public avid de shopping, dar din ce in ce mai greu de satisfacut.

Este o lucrare despre ideea de centru comercial ca ideal al culturii comerciale si sociale, locul in care tinerii gusta pentru prima data libertatea si in care oamenii, in general, se studiaza reciproc.

Chemarea mall-ului examineaza maniera in care se frecventeaza mall-ul, ce reprezinta acesta, din ce cauza cateodata functioneaza, iar alteori, nu.

Underhill are acea abilitate nefireasca a sociologului de a descrie exact ceea ce se afla in fata ochilor nostri cu o luciditate care transforma activitatile cotidiene de cumparare, vanzare, consum si plimbare prin magazine in ceva absolut fascinant. Imaginea pe care ne-o lasa este surprinzator de provocatoare… Lucrurile bune si lucrurile proaste caracteristice mall-ului si modalitatea prin care trebuie sa se adapteze ori, altfel, sa isi dezvaluie secretele se regasesc in aceasta cercetare amuzanta si neconventionala. - The Boston Globe

Paco Underhill este fondatorul si directorul executiv al companiei Envirosell, Inc.. Printre clientii sai se regasesc nume precum Saks Fifth Avenue, Gap, ExxonMobil, Compania americana de posta, Wal-Mart, Citibank si Starbucks. Este un colaborator permanent al Postului National de Radio, dar si al publicatiilor The Wall Street Journal si The New York Times. Cartea sa precedenta, Why we buy, a fost un bestseller international si a fost tradusa in peste douazeci si trei de limbi.
Citește mai mult

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo

Salut! Te pot ajuta?

X