Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

💙English Books cu -20% -35%💙

Idei de cadouri

pentru tine și cei dragi!🎁✨

Hai la răsfoit >

Media Economics

De (autor): Stuart Cunningham

Media Economics

Media Economics

De (autor): Stuart Cunningham

This core textbook examines the economic paradigms at work in media industries and markets, enabling analysis of the media system as a whole. In addition to succinct accounts of neo-classical and critical political economics, this insightful text offers fresh perspectives for understanding media drawn from two `heterodox' approaches: institutional economics and evolutionary economics. Applying these paradigms to vital topics and case studies, Stuart Cunningham, Terry Flew and Adam Swift stress the value - and limits - of contending economic approaches in understanding how the media operates today.



Succinct and accessible, this text is essential reading for all students of Media and Communication Studies, as well as those from Economics, Policy Studies, Business Studies and Marketing backgrounds with an interest in the media.
Citește mai mult

-20%

transport gratuit

PRP: 313.09 Lei

!

Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.

250.47Lei

250.47Lei

313.09 Lei

Primești 250 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

Livrare in 2-4 saptamani

Plasează rapid comanda

Important icon msg

Poți comanda acest produs introducând numărul tău de telefon. În cel mai scurt timp vei fi apelat de un operator Libris pentru preluarea datelor necesare.

Completează mai jos numărul tău de telefon

Descrierea produsului

This core textbook examines the economic paradigms at work in media industries and markets, enabling analysis of the media system as a whole. In addition to succinct accounts of neo-classical and critical political economics, this insightful text offers fresh perspectives for understanding media drawn from two `heterodox' approaches: institutional economics and evolutionary economics. Applying these paradigms to vital topics and case studies, Stuart Cunningham, Terry Flew and Adam Swift stress the value - and limits - of contending economic approaches in understanding how the media operates today.



Succinct and accessible, this text is essential reading for all students of Media and Communication Studies, as well as those from Economics, Policy Studies, Business Studies and Marketing backgrounds with an interest in the media.
Citește mai mult

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo

Salut! Te pot ajuta?

X