headerdesktop laponiatimer12noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile laponiatimer12noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

🎁Vacanță CADOU în Laponia

Acasă la Moș Crăciun

Comandă și câștigă

Valabilitate: 11-12 noiembrie»»»

Cele 5 limbaje ale aprecierii la locul de munca

Cele 5 limbaje ale aprecierii la locul de munca - Gary Chapman
Rasfoieste

Cele 5 limbaje ale aprecierii la locul de munca

Cele 5 limbaje ale aprecierii la locul de munca. Consolidarea organizatiilor prin incurajarea oamenilor

La fel ca in viata personala, si la locul de munca dinamica relatiilor interumane are constantele ei, definite de Gary Chapman in celebra sa teorie a celor "cinci limbaje". Si la serviciu trebuie sa stim cum sa comunicam si sa intelegem felul in care felul in care se exprima cei de langa noi.
 
Fie ca lucram in acelasi birou cu alti douazeci de colegi sau colaboram de la distanta, prin intermediul internetului, e important pentru ceilalti sa inteleaga exact ce ne dorim de la ei si de la organizatie in ansamblu. Prin exemple concrete si chestionare concepute dupa multi ani de cercetari, autorii acestei carti ne pun la dispozitie nu doar o imagine clara a modelelor fundamentale de comunicare in diverse organizatii, profit si nonprofit, ci si modalitati eficiente prin care sa le aratam superiorilor sau subalternilor ca le apreciem meritele.
 
In majoritatea organizatiilor, cele mai mari probleme apar pentru ca angajatii nu se simt apreciati. Aceasta carte va arata cum sa le rezolvati. - Fired Up! Culture
 
Dupa douazeci de ani in care am instruit lideri de toate nivelurile si am contribuit la specializarea a mii de traineri din intreaga lume, consider ca doua sunt lucrurile care ii fac pe oameni sa dea tot ce au mai bun: sa le recunosti unicitatea si sa le spui ca munca lor conteaza. - Amy Ruppert, International Coaching Federation
 
Intelegerea celor cinci limbaje ale aprecierii la locul de munca a fost esentiala pentru succesul pe care l-am avut in construirea unei echipe puternice si in mentinerea unui mediu de lucru pozitiv. - Michelle Sutter, directoare de vanzari, Holland America Line
Citește mai mult

-5%

PRP: 47.58 Lei

!

Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.

45.20Lei

45.20Lei

47.58 Lei

Primești 45 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

In stoc

Livrare

Estimare livrare vineri, 14 noiembrie - luni, 17 noiembrie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. În cazul perioadelor aglomerate pot apărea întârzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizează în decursul a 24-48 de ore (zile lucrătoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cărților în engleză aflate în stocul furnizorilor noștri se realizează în intervalul de 2-4 săptămâni, afișat în pagina de produs. Toate comenzile care conțin un titlu din această categorie vor fi livrate la termenul cel mai îndelungat. În cazul în care dorești împărțirea comenzii, te rugăm să ne contactezi pentru a-ți comunica toate condițiile. Poți găsi aceste informații și în secțiunea Termeni și Condiții.

Descrierea produsului

Cele 5 limbaje ale aprecierii la locul de munca. Consolidarea organizatiilor prin incurajarea oamenilor

La fel ca in viata personala, si la locul de munca dinamica relatiilor interumane are constantele ei, definite de Gary Chapman in celebra sa teorie a celor "cinci limbaje". Si la serviciu trebuie sa stim cum sa comunicam si sa intelegem felul in care felul in care se exprima cei de langa noi.
 
Fie ca lucram in acelasi birou cu alti douazeci de colegi sau colaboram de la distanta, prin intermediul internetului, e important pentru ceilalti sa inteleaga exact ce ne dorim de la ei si de la organizatie in ansamblu. Prin exemple concrete si chestionare concepute dupa multi ani de cercetari, autorii acestei carti ne pun la dispozitie nu doar o imagine clara a modelelor fundamentale de comunicare in diverse organizatii, profit si nonprofit, ci si modalitati eficiente prin care sa le aratam superiorilor sau subalternilor ca le apreciem meritele.
 
In majoritatea organizatiilor, cele mai mari probleme apar pentru ca angajatii nu se simt apreciati. Aceasta carte va arata cum sa le rezolvati. - Fired Up! Culture
 
Dupa douazeci de ani in care am instruit lideri de toate nivelurile si am contribuit la specializarea a mii de traineri din intreaga lume, consider ca doua sunt lucrurile care ii fac pe oameni sa dea tot ce au mai bun: sa le recunosti unicitatea si sa le spui ca munca lor conteaza. - Amy Ruppert, International Coaching Federation
 
Intelegerea celor cinci limbaje ale aprecierii la locul de munca a fost esentiala pentru succesul pe care l-am avut in construirea unei echipe puternice si in mentinerea unui mediu de lucru pozitiv. - Michelle Sutter, directoare de vanzari, Holland America Line
Citește mai mult

Detaliile produsului

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Rating general al produsului

5 stele
1
4 stele
0
3 stele
0
2 stele
0
1 stele
0

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Review-uri

Reads in Red 05/11/2024 16:05
green icon awesome check Achizitie verificata
O carte esențială pentru cei care doresc să îmbunătățească relațiile profesionale, Gary Chapman detaliază modul în care recunoașterea și aprecierea pot transforma atmosfera la locul de muncă. Ideală pentru lideri și colegi de echipă care vor să construiască o cultură de apreciere.
Arată mai mult
  • Like review icon 0
  • Add comments

1 din 1 de rezultate

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one
Accessibility Logo

Salut! Te pot ajuta?

X