Mai inteligent, mai repede, mai bine

De (autor): Charles Duhigg

0
(0 review-uri)
Mai inteligent, mai repede, mai bine - Charles Duhigg
Rasfoieste

Mai inteligent, mai repede, mai bine

De (autor): Charles Duhigg

0
(0 review-uri)
O tanara renunta la doctorat si incepe sa joace poker. Se antreneaza pentru tot felul de situatii diferite si contradictorii, invata sa anticipeze miscarile gresite ale adversarilor sai si devine una dintre cele mai de succes jucatoare din lume. Un general al infanteriei marine, confruntat cu moralul scazut al recrutilor, reorganizeaza tabara de instructie militara si descopera ca insuflarea unei "orientari catre actiune" ii poate transforma chiar si pe adolescentii cei mai lipsiti de directie in persoane de succes care se automotiveaza. Realizatorii filmului Frozen se apropie de o catastrofa. Isi reorganizeaza echipa si, astfel, ajung la un nivel de creativitate care produce unul dintre filmele cu cele mai mari incasari din toate timpurile. Ce au in comun toti acesti oameni? Ei stiu ca productivitatea se bazeaza pe anumite alegeri. Modul in care ne formulam deciziile zilnice, marile ambitii pe care ni le propunem si obiectivele simple pe care le ignoram, culturile pe care le cream ca lideri pentru a genera inovatie, modul in care interactionam cu informatiile, toate sunt aspecte care ii diferentiaza pe cei doar ocupati de cei cu adevarat productivi.  In Mai inteligent, mai repede, mai bine, Charles Duhigg ne explica modul in care putem imbunatati lucrurile pe care le facem. Cartea sa este o explorare de referinta a stiintei productivitatii, care poate invata pe oricine cum sa aiba succes cu mai putin stres si cum sa reuseasca sa faca mai multe fara sa sacrifice lucrurile la care tine cel mai mult.

Fragment din volum:
 
"Creativitatea nu poate fi redusa la o formula. In esenta, pentru ca un anumit lucru sa fie inovator este nevoie de noutate, surpriza si alte elemente care nu pot fi planificate in avans. Nu exista nicio lista de pasi care, daca este respectata, furnizeaza inovatie la cerere. 
Dar procesul creativ este diferit. Putem crea conditiile care sa ajute creativitatea sa infloreasca. Stim, de exemplu, ca inovarea devine mai probabila atunci cand vechile idei sunt amestecate in moduri noi. Stim ca sansele de succes sunt in crestere atunci cand brokerii - oamenii cu perspective noi si diferite, care au vazut ideile intr-o varietate mai mare de situatii - se bazeaza pe diversitatea din mintile lor. Stim ca, uneori, o mica perturbare ne poate ajuta sa iesim din obiceiurile in care se lasa prinsi chiar si cei mai creativi ganditori, atat timp cat aceste zguduituri sunt de marimea potrivita.
Daca vrei sa ajungi broker de idei si sa cresti productivitatea propriului proces de creatie, exista trei lucruri care te-ar putea ajuta: in primul rand, fii sensibil la propriile experiente. Acorda atentie modului in care anumite lucruri te fac sa gandesti si sa simti. Doar asa putem distinge cliseele de perspectivele adevarate. Asa cum a spus Steve Jobs, cei mai buni designeri sunt aceia care "s-au gandit mai mult la propriile experiente decat au facut-o altii". In mod similar, strategia de creatie de la Disney le cere realizatorilor de film sa priveasca in interior, sa se gandeasca la propriile emotii si experiente pana cand gasesc raspunsuri care sa faca personajele imaginare sa devina. reale. Jerry Robbins si-a impulsionat colaboratorii din West Side Story sa-si exprime pe scena aspiratiile si emotiile. Priviti propria viata ca materia prima a creatiei si raspanditi propriile experiente in lumea intreaga."
Citește mai mult

68.71Lei

68.71Lei

Primești 68 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

In stoc

Livrare

Comandă până la 14:00:

Estimare livrare marti, 18 noiembrie - miercuri, 19 noiembrie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. În cazul perioadelor aglomerate pot apărea întârzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizează în decursul a 24-48 de ore (zile lucrătoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cărților în engleză aflate în stocul furnizorilor noștri se realizează în intervalul de 2-4 săptămâni, afișat în pagina de produs. Toate comenzile care conțin un titlu din această categorie vor fi livrate la termenul cel mai îndelungat. În cazul în care dorești împărțirea comenzii, te rugăm să ne contactezi pentru a-ți comunica toate condițiile. Poți găsi aceste informații și în secțiunea Termeni și Condiții.

Descrierea produsului

O tanara renunta la doctorat si incepe sa joace poker. Se antreneaza pentru tot felul de situatii diferite si contradictorii, invata sa anticipeze miscarile gresite ale adversarilor sai si devine una dintre cele mai de succes jucatoare din lume. Un general al infanteriei marine, confruntat cu moralul scazut al recrutilor, reorganizeaza tabara de instructie militara si descopera ca insuflarea unei "orientari catre actiune" ii poate transforma chiar si pe adolescentii cei mai lipsiti de directie in persoane de succes care se automotiveaza. Realizatorii filmului Frozen se apropie de o catastrofa. Isi reorganizeaza echipa si, astfel, ajung la un nivel de creativitate care produce unul dintre filmele cu cele mai mari incasari din toate timpurile. Ce au in comun toti acesti oameni? Ei stiu ca productivitatea se bazeaza pe anumite alegeri. Modul in care ne formulam deciziile zilnice, marile ambitii pe care ni le propunem si obiectivele simple pe care le ignoram, culturile pe care le cream ca lideri pentru a genera inovatie, modul in care interactionam cu informatiile, toate sunt aspecte care ii diferentiaza pe cei doar ocupati de cei cu adevarat productivi.  In Mai inteligent, mai repede, mai bine, Charles Duhigg ne explica modul in care putem imbunatati lucrurile pe care le facem. Cartea sa este o explorare de referinta a stiintei productivitatii, care poate invata pe oricine cum sa aiba succes cu mai putin stres si cum sa reuseasca sa faca mai multe fara sa sacrifice lucrurile la care tine cel mai mult.

Fragment din volum:
 
"Creativitatea nu poate fi redusa la o formula. In esenta, pentru ca un anumit lucru sa fie inovator este nevoie de noutate, surpriza si alte elemente care nu pot fi planificate in avans. Nu exista nicio lista de pasi care, daca este respectata, furnizeaza inovatie la cerere. 
Dar procesul creativ este diferit. Putem crea conditiile care sa ajute creativitatea sa infloreasca. Stim, de exemplu, ca inovarea devine mai probabila atunci cand vechile idei sunt amestecate in moduri noi. Stim ca sansele de succes sunt in crestere atunci cand brokerii - oamenii cu perspective noi si diferite, care au vazut ideile intr-o varietate mai mare de situatii - se bazeaza pe diversitatea din mintile lor. Stim ca, uneori, o mica perturbare ne poate ajuta sa iesim din obiceiurile in care se lasa prinsi chiar si cei mai creativi ganditori, atat timp cat aceste zguduituri sunt de marimea potrivita.
Daca vrei sa ajungi broker de idei si sa cresti productivitatea propriului proces de creatie, exista trei lucruri care te-ar putea ajuta: in primul rand, fii sensibil la propriile experiente. Acorda atentie modului in care anumite lucruri te fac sa gandesti si sa simti. Doar asa putem distinge cliseele de perspectivele adevarate. Asa cum a spus Steve Jobs, cei mai buni designeri sunt aceia care "s-au gandit mai mult la propriile experiente decat au facut-o altii". In mod similar, strategia de creatie de la Disney le cere realizatorilor de film sa priveasca in interior, sa se gandeasca la propriile emotii si experiente pana cand gasesc raspunsuri care sa faca personajele imaginare sa devina. reale. Jerry Robbins si-a impulsionat colaboratorii din West Side Story sa-si exprime pe scena aspiratiile si emotiile. Priviti propria viata ca materia prima a creatiei si raspanditi propriile experiente in lumea intreaga."
Citește mai mult

Detaliile produsului

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo