100 de jocuri distractive si educative
In aceasta carte-antiplictiseala vei gasi de toate: jocuri de memorie, de mimica, de atentie, activitati cu hartie si creioane, dar si vanatori de comori si jocuri cu mingea. Distractia este garantata!
Fragment din cartea pentru copii "100 de jocuri distractive si educative"
" Domnul Lup
1. Desenati pe cineva sa joace rolul Domnului Lup. Acesta se va aseza cu spatele la restul jucatorilor, la doisprezece pasi distanta.
Jucatorii il intreaba pe Domnul Lup cat este ceasul
Domnul Lup nu se intoarce, dar spune o ora oarecare
2. Daca Domnul Lup a spus "ora patru", toti ceilalti jucatori fac patru pasi inainte, numarandu-i cu voce tare.
3. Jucatorii se orpesc si intreaba din nou cat e ceasul. Oricand doreste, Domnul Lup poate sa se intoarca si sa strige " E ora mesei!", in loc sa spuna cat e ceasul. Dupa aceasta ii vaneaza pe ceilalti jucatori pana prinde unul, care devine urmatorul Domn Lup.
4. Daca un jucator reuseste sa ajunga la Domnul Lup inainte ca acesta sa strige " E ora mesei!", toti jucatorii sunt in afara oricarui pericol, iar Domnul Lup va ramane sa joace acelasi rol si in jocul urmator. "
PRP: 43.90 Lei

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.
41.70Lei
41.70Lei
43.90 LeiIn stoc

Descrierea produsului
In aceasta carte-antiplictiseala vei gasi de toate: jocuri de memorie, de mimica, de atentie, activitati cu hartie si creioane, dar si vanatori de comori si jocuri cu mingea. Distractia este garantata!
Fragment din cartea pentru copii "100 de jocuri distractive si educative"
" Domnul Lup
1. Desenati pe cineva sa joace rolul Domnului Lup. Acesta se va aseza cu spatele la restul jucatorilor, la doisprezece pasi distanta.
Jucatorii il intreaba pe Domnul Lup cat este ceasul
Domnul Lup nu se intoarce, dar spune o ora oarecare
2. Daca Domnul Lup a spus "ora patru", toti ceilalti jucatori fac patru pasi inainte, numarandu-i cu voce tare.
3. Jucatorii se orpesc si intreaba din nou cat e ceasul. Oricand doreste, Domnul Lup poate sa se intoarca si sa strige " E ora mesei!", in loc sa spuna cat e ceasul. Dupa aceasta ii vaneaza pe ceilalti jucatori pana prinde unul, care devine urmatorul Domn Lup.
4. Daca un jucator reuseste sa ajunga la Domnul Lup inainte ca acesta sa strige " E ora mesei!", toti jucatorii sunt in afara oricarui pericol, iar Domnul Lup va ramane sa joace acelasi rol si in jocul urmator. "
Detaliile produsului