Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

🎁Târgul Ghetuțelor🎁

Cadouri de Moș Nicolae

-77%, -30%, -50%

Comandă aici!

Introducere in SPSS pentru cercetarea sociala si de piata

De (autor): Marian Vasile

0
(0 review-uri)
Introducere in SPSS pentru cercetarea sociala si de piata - Marian Vasile
Rasfoieste

Introducere in SPSS pentru cercetarea sociala si de piata

De (autor): Marian Vasile

0
(0 review-uri)
Volumul ofera profesionistilor din domeniul sociologiei si marketingului notiuni teoretice si aplicatii practice pentru calculul si analiza datelor statistice cu ajutorul SPSS, versiunea 17. Studentii si profesorii de la facultatile de sociologie, marketing si administrarea afacerilor, masteranzii, doctoranzii si cercetatorii gasesc aici informatii necesare cu privire la crearea si gestionarea bazelor de date, curatarea si validarea lor, explorarea datelor, tratarea nonraspunsurilor. Pe linga prezentarea etapelor analizei statistice, diferitele capitole propun exercitii de verificare si consolidare a cunostintelor, precum si exemple de analize pentru cei care nu doresc sa memoreze formule, ci sa inteleaga cum pot face o astfel de analiza pe baza propriilor date utilizind SPSS.
 
Din cuprins:
Crearea unei baze de date • Gestionarea bazei de date • Etichetarea variabilelor si a valorilor variabilelor • Definirea nonraspunsurilor • Validarea logica prin urmarirea filtrelor si a unor intrebari factuale • Asocierea intre variabile categoriale. Tabelul de contingenta • Diferente intre medii: testul t pentru esantioane independente si ANOVA • Explorarea datelor • Corelatia si regresia liniara multipla
Citește mai mult

-61%

PRP: 26.92 Lei

!

Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.

10.56Lei

10.56Lei

26.92 Lei

Primești 10 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

Indisponibil

Descrierea produsului

Volumul ofera profesionistilor din domeniul sociologiei si marketingului notiuni teoretice si aplicatii practice pentru calculul si analiza datelor statistice cu ajutorul SPSS, versiunea 17. Studentii si profesorii de la facultatile de sociologie, marketing si administrarea afacerilor, masteranzii, doctoranzii si cercetatorii gasesc aici informatii necesare cu privire la crearea si gestionarea bazelor de date, curatarea si validarea lor, explorarea datelor, tratarea nonraspunsurilor. Pe linga prezentarea etapelor analizei statistice, diferitele capitole propun exercitii de verificare si consolidare a cunostintelor, precum si exemple de analize pentru cei care nu doresc sa memoreze formule, ci sa inteleaga cum pot face o astfel de analiza pe baza propriilor date utilizind SPSS.
 
Din cuprins:
Crearea unei baze de date • Gestionarea bazei de date • Etichetarea variabilelor si a valorilor variabilelor • Definirea nonraspunsurilor • Validarea logica prin urmarirea filtrelor si a unor intrebari factuale • Asocierea intre variabile categoriale. Tabelul de contingenta • Diferente intre medii: testul t pentru esantioane independente si ANOVA • Explorarea datelor • Corelatia si regresia liniara multipla
Citește mai mult

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo