Self-made. Cum ne cream identitatea, de la Leonardo da Vinci la familia Kardashian
Cartea este o istorie din secolul al XVI-lea pana azi a oamenilor self-made, care au vrut sa se delimiteze de "gloata" si, fie prin geniul sau talentul lor, fie prin munca asidua si atentie la detalii, fie prin "acel ceva" hollywoodian, si-au creat o imagine unica, una la care ceilalti nu puteau decat sa aspire. De la Oscar Wilde, Thomas Edison sau Andy Warhol pana la Donald Trump si familia Kardashian, cu totii au profitat de propriile talente, dar si de epoca in care traiau pentru a iesi, intr-un fel sau altul, in fata. Self-made ne arata cum a evoluat in timp aceasta goana dupa celebritate, cum s-a transformat dintr-o cautare a sinelui si a unui scop in viata intr-o sursa de venit si chiar de imbogatire si, mai ales, care sunt pericolele lumii de azi, cand, odata cu aparitia retelelor de socializare, viata personala a ajuns sa se confunde cu imaginea publica.
Cu claritate si autoritate, Burton arata cum oamenii self-made se complac in "fantezia vanzarii propriei persoane", foarte profitabila, si le ofera o cale de evadare din realitate urmaritorilor lor. Este o revelatie. - Publishers Weekly
PRP: 44.95 Lei

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.
38.21Lei
38.21Lei
44.95 LeiIn stoc

Comanda pana la 14:00:
Descrierea produsului
Cartea este o istorie din secolul al XVI-lea pana azi a oamenilor self-made, care au vrut sa se delimiteze de "gloata" si, fie prin geniul sau talentul lor, fie prin munca asidua si atentie la detalii, fie prin "acel ceva" hollywoodian, si-au creat o imagine unica, una la care ceilalti nu puteau decat sa aspire. De la Oscar Wilde, Thomas Edison sau Andy Warhol pana la Donald Trump si familia Kardashian, cu totii au profitat de propriile talente, dar si de epoca in care traiau pentru a iesi, intr-un fel sau altul, in fata. Self-made ne arata cum a evoluat in timp aceasta goana dupa celebritate, cum s-a transformat dintr-o cautare a sinelui si a unui scop in viata intr-o sursa de venit si chiar de imbogatire si, mai ales, care sunt pericolele lumii de azi, cand, odata cu aparitia retelelor de socializare, viata personala a ajuns sa se confunde cu imaginea publica.
Cu claritate si autoritate, Burton arata cum oamenii self-made se complac in "fantezia vanzarii propriei persoane", foarte profitabila, si le ofera o cale de evadare din realitate urmaritorilor lor. Este o revelatie. - Publishers Weekly
Detaliile produsului