headerdesktop laponiatimer12noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile laponiatimer12noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

🎁Vacanță CADOU în Laponia

Acasă la Moș Crăciun

Comandă și câștigă

Valabilitate: 11-12 noiembrie»»»

Revista Essachess Vol.14 nr.2 din 2021

De (autor): Autor Anonim

0
(0 review-uri)
Revista Essachess Vol.14 nr.2 din 2021
Rasfoieste

Revista Essachess Vol.14 nr.2 din 2021

De (autor): Autor Anonim

0
(0 review-uri)
Essachess. Public Relations and Communications during the Covid-19 Pandemic
 
The COVID-19 pandemic has provided rich learning opportunities for public communicators: from positive, and unfortunately too often, also from negative examples. From the difficulties of relaying scientific information to publics and political partisanship colliding with public health interests, to the "misinfodemic" (in particular, but not only, on social media) exacerbating the pandemic, to HR departments and managers struggling with the work-from-home dynamic: communicators around the globe were affected by, as well as affecting the repercussions of the pandemic. In this special edition, researchers from Belgium, Estonia, France, Morocco, Portugal and the UK explore impacts of the pandemic on media communication, internal and external communication of public as well as private sector organisations. They present studies and findings on the mediatization of science, the evolving role of institutional communication, organisational spirituality, the stakeholder perspective of internal publics, the role of solidarity communication and third places in urban centers. Together, they provide a fascinating and diverse view of academic engagement with an evolving topic of local as well as global significance.

Din Cuprins:
• Public Relations and Communications during the Covid-19 Pandemic
• The Changing Role and Status of UK Government Communication during the Covid-19 Crisis
• Communication et tiers lieux culturels pendant et apres le COVID-19. Vers une communication solidaire
• Television Channels in the face of the Covid-19 Pandemic: Case of Public Television Channels in Morocco
• Playing Digital Games in Post-retirement Life
 
Citește mai mult

47.57Lei

47.57Lei

Primești 47 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

In stoc

Livrare

Comandă până la 14:00:

Estimare livrare joi, 13 noiembrie - vineri, 14 noiembrie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. În cazul perioadelor aglomerate pot apărea întârzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizează în decursul a 24-48 de ore (zile lucrătoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cărților în engleză aflate în stocul furnizorilor noștri se realizează în intervalul de 2-4 săptămâni, afișat în pagina de produs. Toate comenzile care conțin un titlu din această categorie vor fi livrate la termenul cel mai îndelungat. În cazul în care dorești împărțirea comenzii, te rugăm să ne contactezi pentru a-ți comunica toate condițiile. Poți găsi aceste informații și în secțiunea Termeni și Condiții.

Plaseaza rapid comanda

Important icon msg

Poti comanda acest produs introducand numarul tau de telefon. Vei fi apelat de un operator Libris.ro in cele mai scurt timp pentru prealuarea datelor necesare.

Completeaza mai jos numarul tau de telefon

Descrierea produsului

Essachess. Public Relations and Communications during the Covid-19 Pandemic
 
The COVID-19 pandemic has provided rich learning opportunities for public communicators: from positive, and unfortunately too often, also from negative examples. From the difficulties of relaying scientific information to publics and political partisanship colliding with public health interests, to the "misinfodemic" (in particular, but not only, on social media) exacerbating the pandemic, to HR departments and managers struggling with the work-from-home dynamic: communicators around the globe were affected by, as well as affecting the repercussions of the pandemic. In this special edition, researchers from Belgium, Estonia, France, Morocco, Portugal and the UK explore impacts of the pandemic on media communication, internal and external communication of public as well as private sector organisations. They present studies and findings on the mediatization of science, the evolving role of institutional communication, organisational spirituality, the stakeholder perspective of internal publics, the role of solidarity communication and third places in urban centers. Together, they provide a fascinating and diverse view of academic engagement with an evolving topic of local as well as global significance.

Din Cuprins:
• Public Relations and Communications during the Covid-19 Pandemic
• The Changing Role and Status of UK Government Communication during the Covid-19 Crisis
• Communication et tiers lieux culturels pendant et apres le COVID-19. Vers une communication solidaire
• Television Channels in the face of the Covid-19 Pandemic: Case of Public Television Channels in Morocco
• Playing Digital Games in Post-retirement Life
 
Citește mai mult

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one
Accessibility Logo

Salut! Te pot ajuta?

X