Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

💙English Books cu -20% -35%💙

Idei de cadouri

pentru tine și cei dragi!🎁✨

Hai la răsfoit >

Religion as Make-Believe: A Theory of Belief, Imagination, and Group Identity

De (autor): Neil Van Leeuwen

Religion as Make-Believe: A Theory of Belief, Imagination, and Group Identity - Neil Van Leeuwen

Religion as Make-Believe: A Theory of Belief, Imagination, and Group Identity

De (autor): Neil Van Leeuwen

Drawing on a range of hard evidence, Neil Van Leeuwen shows that the psychological mechanisms underlying religious belief are the same as those enabling imaginative play. He argues that we should therefore understand religious belief as a form of make-believe that people use to define their group identity and express the values sacred to them.
Citește mai mult

-20%

transport gratuit

PRP: 348.75 Lei

!

Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.

279.00Lei

279.00Lei

348.75 Lei

Primești 279 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

Livrare in 2-4 saptamani

Descrierea produsului

Drawing on a range of hard evidence, Neil Van Leeuwen shows that the psychological mechanisms underlying religious belief are the same as those enabling imaginative play. He argues that we should therefore understand religious belief as a form of make-believe that people use to define their group identity and express the values sacred to them.
Citește mai mult

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo