Cognition, Empathy & Interaction: Floor Management of English and Japanese Conversation

De (autor): Reiko Hayashi

Cognition, Empathy & Interaction: Floor Management of English and Japanese Conversation - Reiko Hayashi

Cognition, Empathy & Interaction: Floor Management of English and Japanese Conversation

De (autor): Reiko Hayashi

The primary concerns of this study are to investigate the interactions among cognition, emotion, and social norms, using the floor model proposed by Edelsky (1981) and Schultz, Florio, and Erickson (1982), and to further develop their model for the analysis of conversational interaction.
Citește mai mult

-10%

transport gratuit

PRP: 403.00 Lei

!

Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.

362.70Lei

362.70Lei

403.00 Lei

Primești 362 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

Livrare in 2-4 saptamani

Descrierea produsului

The primary concerns of this study are to investigate the interactions among cognition, emotion, and social norms, using the floor model proposed by Edelsky (1981) and Schultz, Florio, and Erickson (1982), and to further develop their model for the analysis of conversational interaction.
Citește mai mult

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one
Accessibility Logo

Salut! Te pot ajuta?

X