Political Marketing in the 2024 U.S. Presidential Election

De (autor): Jamie Gillies

Political Marketing in the 2024 U.S. Presidential Election - Jamie Gillies

Political Marketing in the 2024 U.S. Presidential Election

De (autor): Jamie Gillies

Jamie Gillies is Professor and Chair of the Department of Journalism and Communications and the Executive Director of the Frank McKenna Centre for Communications and Public Policy at St. Thomas University in Fredericton, New Brunswick, Canada. He is the editor of four other volumes on American and Canadian elections in the Palgrave Studies in Political Marketing and Management series.

Citește mai mult

-10%

transport gratuit

PRP: 302.31 Lei

!

Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.

272.08Lei

272.08Lei

302.31 Lei

Primești 272 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

Livrare in 2-4 saptamani

Descrierea produsului

Jamie Gillies is Professor and Chair of the Department of Journalism and Communications and the Executive Director of the Frank McKenna Centre for Communications and Public Policy at St. Thomas University in Fredericton, New Brunswick, Canada. He is the editor of four other volumes on American and Canadian elections in the Palgrave Studies in Political Marketing and Management series.

Citește mai mult

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo