Empire of Influence
De (autor): Callie Wilkinson
An important new account of how the East India Company established a transregional system of indirect rule in India in the early nineteenth century. Callie Wilkinson argues that the formation of the Company's empire of influence is a story of debate, resistance and uncertainty.
-10%
transport gratuit
PRP: 271.91 Lei

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.
244.72Lei
244.72Lei
271.91 LeiPrimesti 244 puncte

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!
Livrare in 2-4 saptamani
X
Pentru a putea comanda rapid este nevoie sa introduceti numarul dvs de telefon in formatul 0xxxxxxxxx (10 cifre).Un operator Libris.ro va suna si va cere telefonic restul datelor necesare.
Descrierea produsului
An important new account of how the East India Company established a transregional system of indirect rule in India in the early nineteenth century. Callie Wilkinson argues that the formation of the Company's empire of influence is a story of debate, resistance and uncertainty.
Detaliile produsului
S-ar putea sa-ti placa si
Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!