headerdesktop laponiatimer12noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile laponiatimer12noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

🎁Vacanță CADOU în Laponia

Acasă la Moș Crăciun

Comandă și câștigă

Valabilitate: 11-12 noiembrie»»»

Decolonizing Place in Early Childhood Education

De (autor): Fikile Nxumalo

Decolonizing Place in Early Childhood Education - Fikile Nxumalo

Decolonizing Place in Early Childhood Education

De (autor): Fikile Nxumalo


This book draws attention to the urgent need for early childhood education to critically encounter and pedagogically respond to the entanglements of environmentally damaged places, anti-blackness, and settler colonial legacies. Drawing from the author's multi-year participatory action research with educators and children in suburban settings, the book highlights Indigenous presences and land relations within ongoing settler colonialism as necessary, yet often ignored, aspects of environmental education. Chapters discuss topics such as: geotheorizing in a capitalist society, absences of Black place relations, and unsettling unquestioned Western assumptions about nature education. Rather than offer prescriptive solutions, this book works to broaden possibilities and bolster the conversation among teachers and scholars concerned with early years environmental education.

Citește mai mult

-10%

transport gratuit

PRP: 403.10 Lei

!

Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.

362.79Lei

362.79Lei

403.10 Lei

Primești 362 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

Livrare in 2-4 saptamani

Plasează rapid comanda

Important icon msg

Poți comanda acest produs introducând numărul tău de telefon. În cel mai scurt timp vei fi apelat de un operator Libris pentru preluarea datelor necesare.

Completează mai jos numărul tău de telefon

Descrierea produsului


This book draws attention to the urgent need for early childhood education to critically encounter and pedagogically respond to the entanglements of environmentally damaged places, anti-blackness, and settler colonial legacies. Drawing from the author's multi-year participatory action research with educators and children in suburban settings, the book highlights Indigenous presences and land relations within ongoing settler colonialism as necessary, yet often ignored, aspects of environmental education. Chapters discuss topics such as: geotheorizing in a capitalist society, absences of Black place relations, and unsettling unquestioned Western assumptions about nature education. Rather than offer prescriptive solutions, this book works to broaden possibilities and bolster the conversation among teachers and scholars concerned with early years environmental education.

Citește mai mult

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one
Accessibility Logo

Salut! Te pot ajuta?

X