Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

💙English Books cu -20% -35%💙

Idei de cadouri

pentru tine și cei dragi!🎁✨

Hai la răsfoit >

Introducing Fashion Theory: From Androgyny to Zeitgeist

De (autor): Andrew Reilly

Introducing Fashion Theory: From Androgyny to Zeitgeist - Andrew Reilly

Introducing Fashion Theory: From Androgyny to Zeitgeist

De (autor): Andrew Reilly


How does a style become a fashion? Why do trends spread and decline? Introducing Fashion Theory explores these questions and more to help you quickly get up-to-speed with fashion theories, from scarcity to conformity, through clear practical examples and fascinating case studies.

This second edition, re-titled from Key Concepts for the Fashion Industry, includes expanded coverage on cultural appropriation, corporate greenwashing, and the criminal world of counterfeit goods.

- Illustrated examples, from Apple's post-postmodernist iWatch to Savage X Fenty's body image message on diversity


- Covers core fashion theories, from trickle-down to trickle-up, to political dress and conspicuous consumption


- Filled with learning activities, key terms, chapter summaries, and discussion questions to inspire and inform
Citește mai mult

-20%

transport gratuit

PRP: 193.12 Lei

!

Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.

154.50Lei

154.50Lei

193.12 Lei

Primești 154 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

Livrare in 2-4 saptamani

Plasează rapid comanda

Important icon msg

Poți comanda acest produs introducând numărul tău de telefon. În cel mai scurt timp vei fi apelat de un operator Libris pentru preluarea datelor necesare.

Completează mai jos numărul tău de telefon

Descrierea produsului


How does a style become a fashion? Why do trends spread and decline? Introducing Fashion Theory explores these questions and more to help you quickly get up-to-speed with fashion theories, from scarcity to conformity, through clear practical examples and fascinating case studies.

This second edition, re-titled from Key Concepts for the Fashion Industry, includes expanded coverage on cultural appropriation, corporate greenwashing, and the criminal world of counterfeit goods.

- Illustrated examples, from Apple's post-postmodernist iWatch to Savage X Fenty's body image message on diversity


- Covers core fashion theories, from trickle-down to trickle-up, to political dress and conspicuous consumption


- Filled with learning activities, key terms, chapter summaries, and discussion questions to inspire and inform
Citește mai mult

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo

Salut! Te pot ajuta?

X