Marketing for Tourism, Hospitality & Events: A Global & Digital Approach
De (autor): Simon Hudson
This cutting-edge and engaging student textbook, now in a second edition, provides essential coverage of marketing principles for Tourism, Hospitality and Events, with a strong focus on the increasing global and digital aspects of these industries.
-10%
transport gratuit
PRP: 465.48 Lei

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.
418.93Lei
418.93Lei
465.48 LeiPrimesti 418 puncte

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!
Livrare in 2-4 saptamani
X
Pentru a putea comanda rapid este nevoie sa introduceti numarul dvs de telefon in formatul 0xxxxxxxxx (10 cifre).Un operator Libris.ro va suna si va cere telefonic restul datelor necesare.
Descrierea produsului
This cutting-edge and engaging student textbook, now in a second edition, provides essential coverage of marketing principles for Tourism, Hospitality and Events, with a strong focus on the increasing global and digital aspects of these industries.
Detaliile produsului
S-ar putea sa-ti placa si
De acelasi autor
Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!