The Brand Idea: Managing Nonprofit Brands with Integrity, Democracy, and Affinity

The Brand Idea: Managing Nonprofit Brands with Integrity, Democracy, and Affinity - Nathalie Laidler-kylander

The Brand Idea: Managing Nonprofit Brands with Integrity, Democracy, and Affinity

Offering a new framework for nonprofit brand management, this book presents the model Brand IDEA (Identity, Democracy, Ethics and Affinity).
Citeste mai mult

-10%

transport gratuit

PRP: 396.80 Lei

!

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.

357.12Lei

357.12Lei

396.80 Lei

Primesti 357 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Livrare in 2-4 saptamani

Descrierea produsului

Offering a new framework for nonprofit brand management, this book presents the model Brand IDEA (Identity, Democracy, Ethics and Affinity).
Citeste mai mult

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Istoricul tau de navigare

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one