Qualitative Marketing Research: Understanding How Behavioral Complexities Drive Marketing Strategies

De (autor): Rajagopal

Qualitative Marketing Research: Understanding How Behavioral Complexities Drive Marketing Strategies - Rajagopal

Qualitative Marketing Research: Understanding How Behavioral Complexities Drive Marketing Strategies

De (autor): Rajagopal

Discusses qualitative research modeling and new approaches of qualitative data collection, interpretation of results, reporting, and deriving managerial implications. The book presents new insights on conducting and applying qualitative market research and emphasizes the application of qualitative research in consumer-centric companies.
Citește mai mult

-10%

transport gratuit

PRP: 167.34 Lei

!

Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.

150.61Lei

150.61Lei

167.34 Lei

Primești 150 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

Livrare in 2-4 saptamani

Descrierea produsului

Discusses qualitative research modeling and new approaches of qualitative data collection, interpretation of results, reporting, and deriving managerial implications. The book presents new insights on conducting and applying qualitative market research and emphasizes the application of qualitative research in consumer-centric companies.
Citește mai mult

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one
Accessibility Logo

Salut! Te pot ajuta?

X