headerdesktop laponiatimer12noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile laponiatimer12noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

🎁Vacanță CADOU în Laponia

Acasă la Moș Crăciun

Comandă și câștigă

Valabilitate: 11-12 noiembrie»»»

Principles of Marketing for a Digital Age

De (autor): Tracy L. Tuten

Principles of Marketing for a Digital Age - Tracy L. Tuten

Principles of Marketing for a Digital Age

De (autor): Tracy L. Tuten


Winner of the TAA 2021 Most Promising New Textbook Award!

Principles of Marketing for a Digital Age introduces students to the essential concepts and tools for marketing in a digital age. The new Second Edition retains a strong focus on digital and social media marketing and has been updated to include cutting-edge coverage on the implications of Covid-19 on consumer behavior. Greater emphasis has been placed on sustainability, diversity, and inclusion, providing readers with the skills needed to become an ethical and socially-minded marketer.
Citește mai mult

-10%

transport gratuit

PRP: 502.44 Lei

!

Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.

452.20Lei

452.20Lei

502.44 Lei

Primești 452 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

Livrare in 2-4 saptamani

Plasează rapid comanda

Important icon msg

Poți comanda acest produs introducând numărul tău de telefon. În cel mai scurt timp vei fi apelat de un operator Libris pentru preluarea datelor necesare.

Completează mai jos numărul tău de telefon

Descrierea produsului


Winner of the TAA 2021 Most Promising New Textbook Award!

Principles of Marketing for a Digital Age introduces students to the essential concepts and tools for marketing in a digital age. The new Second Edition retains a strong focus on digital and social media marketing and has been updated to include cutting-edge coverage on the implications of Covid-19 on consumer behavior. Greater emphasis has been placed on sustainability, diversity, and inclusion, providing readers with the skills needed to become an ethical and socially-minded marketer.
Citește mai mult

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one
Accessibility Logo

Salut! Te pot ajuta?

X