headerdesktop englezawk14noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile englezawk14noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

🍂English Books -𝟐𝟎% -𝟑𝟎% ☁︎‎‎꙳❅

& 🚚Transport GRATUIT peste 50 lei!

Răsfoiește și comandă»

The New Rules of Marketing and PR: How to Use Content Marketing, Podcasting, Social Media, Ai, Live Video, and Newsjacking to Reach Buyers Directly

De (autor): David Meerman Scott

The New Rules of Marketing and PR: How to Use Content Marketing, Podcasting, Social Media, Ai, Live Video, and Newsjacking to Reach Buyers Directly - David Meerman Scott

The New Rules of Marketing and PR: How to Use Content Marketing, Podcasting, Social Media, Ai, Live Video, and Newsjacking to Reach Buyers Directly

De (autor): David Meerman Scott

DAVID MEERMAN SCOTT is an expert in using real-time tools and strategies to spread ideas, influence minds, and build business. His popular blog, advisory work with fast-growing companies, and worldwide speaking engagements and training seminars give him a unique perspective on how businesses are implementing strategies to reach buyers directly. David is the bestselling author of twelve books, including Real-Time Marketing & PR, The New Rules of Sales & Service, and Fanocracy.

Citește mai mult

-20%

transport gratuit

PRP: 156.40 Lei

!

Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.

125.12Lei

125.12Lei

156.40 Lei

Primești 125 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

Indisponibil

Descrierea produsului

DAVID MEERMAN SCOTT is an expert in using real-time tools and strategies to spread ideas, influence minds, and build business. His popular blog, advisory work with fast-growing companies, and worldwide speaking engagements and training seminars give him a unique perspective on how businesses are implementing strategies to reach buyers directly. David is the bestselling author of twelve books, including Real-Time Marketing & PR, The New Rules of Sales & Service, and Fanocracy.

Citește mai mult

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo