headerdesktop laponiatimer12noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile laponiatimer12noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

🎁Vacanță CADOU în Laponia

Acasă la Moș Crăciun

Comandă și câștigă

Valabilitate: 11-12 noiembrie»»»

C�mo Tratar Con Gente Dif�cil. Serie Inteligencia Emocional HBR (Dealing with Difficult People Spanish Edition)

De (autor): Harvard Business Review

C�mo Tratar Con Gente Dif�cil. Serie Inteligencia Emocional HBR (Dealing with Difficult People Spanish Edition) - Harvard Business Review

C�mo Tratar Con Gente Dif�cil. Serie Inteligencia Emocional HBR (Dealing with Difficult People Spanish Edition)

De (autor): Harvard Business Review

El secreto para tratar con personas difíciles consiste en saber controlar tanto tus emociones como las suyas. Cómo mantener la calma en una conversación tensa? Cómo permanecer firme frente a determinados comentarios? Cómo saber si eres tú una persona con la que resulta difícil trabajar? De la mano de especialistas de Harvard Business Review, en este libro se exponen investigaciones que explican nuestras respuestas emocionales ante personas difíciles y se muestra cómo desarrollar la empatía y la resiliencia necesarias para conseguir una relaciones más positivas.

At the heart of dealing with difficult people is handling their--and your own--emotions. How do you stay calm in a tough conversation? How do you stay unruffled in the face of passive-aggressive comments? And how do you know if you're difficult to work with? This book explains the research behind our emotional response to awful colleagues and shows how to build the empathy and resilience to make those relationships more productive.

Citește mai mult

-10%

PRP: 74.09 Lei

!

Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.

66.68Lei

66.68Lei

74.09 Lei

Primești 66 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

Livrare in 2-4 saptamani

Descrierea produsului

El secreto para tratar con personas difíciles consiste en saber controlar tanto tus emociones como las suyas. Cómo mantener la calma en una conversación tensa? Cómo permanecer firme frente a determinados comentarios? Cómo saber si eres tú una persona con la que resulta difícil trabajar? De la mano de especialistas de Harvard Business Review, en este libro se exponen investigaciones que explican nuestras respuestas emocionales ante personas difíciles y se muestra cómo desarrollar la empatía y la resiliencia necesarias para conseguir una relaciones más positivas.

At the heart of dealing with difficult people is handling their--and your own--emotions. How do you stay calm in a tough conversation? How do you stay unruffled in the face of passive-aggressive comments? And how do you know if you're difficult to work with? This book explains the research behind our emotional response to awful colleagues and shows how to build the empathy and resilience to make those relationships more productive.

Citește mai mult

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one
Accessibility Logo

Salut! Te pot ajuta?

X