headerdesktop literatimer01dec25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile literatimer01dec25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

💫Weekend LITERAr

+ 🚚 GRATUIT peste 50 lei

-50% -25% la rafturile LITERA

Oferă cadouri ieșite din tipar➤

Financial Literacy for Managers: Finance and Accounting for Better Decision-Making

De (autor): Richard A. Lambert

Financial Literacy for Managers: Finance and Accounting for Better Decision-Making - Richard A. Lambert

Financial Literacy for Managers: Finance and Accounting for Better Decision-Making

De (autor): Richard A. Lambert


The language of business

In order to understand how your business is performing right now and to evaluate, assess, and devise new strategies to boost future performance, you need information. Financial statements are a critical source of the information you need.

In direct and simple terms, Richard A. Lambert, Miller-Sherrerd Professor of Accounting at the Wharton School of the University of Pennsylvania, demystifies financial statements and concepts and shows you how you can apply this information to make better business decisions for long-term profit. You will learn to use and interpret financial data; find out what we can learn from Pepsi, Krispy Kreme, General Motors, and other companies; learn how to evaluate investment strategies; and apply your financial know-how to develop a coherent business strategy.

Citește mai mult

-10%

transport gratuit

PRP: 123.94 Lei

!

Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.

111.55Lei

111.55Lei

123.94 Lei

Primești 111 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

Livrare in 2-4 saptamani

Plasează rapid comanda

Important icon msg

Poți comanda acest produs introducând numărul tău de telefon. În cel mai scurt timp vei fi apelat de un operator Libris pentru preluarea datelor necesare.

Completează mai jos numărul tău de telefon

Descrierea produsului


The language of business

In order to understand how your business is performing right now and to evaluate, assess, and devise new strategies to boost future performance, you need information. Financial statements are a critical source of the information you need.

In direct and simple terms, Richard A. Lambert, Miller-Sherrerd Professor of Accounting at the Wharton School of the University of Pennsylvania, demystifies financial statements and concepts and shows you how you can apply this information to make better business decisions for long-term profit. You will learn to use and interpret financial data; find out what we can learn from Pepsi, Krispy Kreme, General Motors, and other companies; learn how to evaluate investment strategies; and apply your financial know-how to develop a coherent business strategy.

Citește mai mult

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo