headerdesktop mosnick18noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile mosnick18noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

🎁Târgul Ghetuțelor🎁

Cadouri de Moș Nicolae

-77%, -30%, -50%

Comandă aici!

Good Services

De (autor): Louise Downe

Good Services - Lou Downe

Good Services

De (autor): Louise Downe

Service design is a rapidly growing area of interest in design and business management. There are a lot of books on how to get started, but this is the first book that describes what a 'good' service is and how to design one. This book lays out the essential principles for building services that work well for users. Demystifying what we mean by a 'good' and 'bad' service and describing the common elements within all services that mean they either work for users or don't.



A practical book for practitioners and non-practitioners alike interested in better service delivery, this book is the definitive new guide to designing services that work for users.
Citește mai mult

-20%

PRP: 142.60 Lei

!

Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.

114.08Lei

114.08Lei

142.60 Lei

Primești 114 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

Livrare in 2-4 saptamani

Plasează rapid comanda

Important icon msg

Poți comanda acest produs introducând numărul tău de telefon. În cel mai scurt timp vei fi apelat de un operator Libris pentru preluarea datelor necesare.

Completează mai jos numărul tău de telefon

Descrierea produsului

Service design is a rapidly growing area of interest in design and business management. There are a lot of books on how to get started, but this is the first book that describes what a 'good' service is and how to design one. This book lays out the essential principles for building services that work well for users. Demystifying what we mean by a 'good' and 'bad' service and describing the common elements within all services that mean they either work for users or don't.



A practical book for practitioners and non-practitioners alike interested in better service delivery, this book is the definitive new guide to designing services that work for users.
Citește mai mult

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo

Salut! Te pot ajuta?

X