headerdesktop mosnick18noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile mosnick18noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Customer Loyalty: How to Earn It, How to Keep It

De (autor): Jill Griffin

Customer Loyalty: How to Earn It, How to Keep It - Jill Griffin

Customer Loyalty: How to Earn It, How to Keep It

De (autor): Jill Griffin

Jill Griffin is an internationally published author, business consultant, and speaker. As president of the Griffin Group in Austin, Texas, she speaks to and consults with businesses of all sizes, from Fortune 500 companies to law firms and small banks. She is coauthor of Customer WinBack (Jossey-Bass), deemed one of the thirty best business books of 2002 by Soundview Executive Book Summaries.
Citește mai mult

-10%

PRP: 142.29 Lei

!

Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.

128.06Lei

128.06Lei

142.29 Lei

Primești 128 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

Indisponibil

Descrierea produsului

Jill Griffin is an internationally published author, business consultant, and speaker. As president of the Griffin Group in Austin, Texas, she speaks to and consults with businesses of all sizes, from Fortune 500 companies to law firms and small banks. She is coauthor of Customer WinBack (Jossey-Bass), deemed one of the thirty best business books of 2002 by Soundview Executive Book Summaries.
Citește mai mult

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo