The Holiday Makers: Magazines, Advertising, and Mass Tourism in Postwar America

De (autor): Richard K. Popp

The Holiday Makers: Magazines, Advertising, and Mass Tourism in Postwar America - Richard K. Popp

The Holiday Makers: Magazines, Advertising, and Mass Tourism in Postwar America

De (autor): Richard K. Popp

In Richard Popp’s The Holiday Makers, the magazine industry serves as a window into postwar media and consumer society, showing how the dynamics of market research and commercial print culture helped shape ideas about place, mobility, and leisure.
Citește mai mult

-10%

transport gratuit

PRP: 372.00 Lei

!

Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.

334.80Lei

334.80Lei

372.00 Lei

Primești 334 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

Livrare in 2-4 saptamani

Descrierea produsului

In Richard Popp’s The Holiday Makers, the magazine industry serves as a window into postwar media and consumer society, showing how the dynamics of market research and commercial print culture helped shape ideas about place, mobility, and leisure.
Citește mai mult

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one
Accessibility Logo

Salut! Te pot ajuta?

X