Music Business: The Key Concepts

Music Business: The Key Concepts
Organised in an accessible A-Z format and fully cross-referenced throughout, this book is a comprehensive guide to the terminology commonly used in the music business today. It embraces definitions from a number of relevant fields, from e-commerce to intellectual property law.
LIBRIS DAYS
-15%
transport gratuit
PRP: 271.91 Lei

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.
231.12Lei
231.12Lei
271.91 LeiPrimesti 231 puncte

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!
Livrare in 2-4 saptamani
X
Pentru a putea comanda rapid este nevoie sa introduceti numarul dvs de telefon in formatul 0xxxxxxxxx (10 cifre).Un operator Libris.ro va suna si va cere telefonic restul datelor necesare.
Descrierea produsului
Organised in an accessible A-Z format and fully cross-referenced throughout, this book is a comprehensive guide to the terminology commonly used in the music business today. It embraces definitions from a number of relevant fields, from e-commerce to intellectual property law.
Detaliile produsului
- Categoria: Miscellaneous
- Autor: Richard Northeastern University Strasser
- Editura: TAYLOR FRANCIS LTD
- An aparitie: 2009
- Editie: Paperback / softback
- Format: 218 x 141 x 16
- Nr. pagini: 208
- Serie: Routledge Key Guides
- Cod: BRT9780415995351
S-ar putea sa-ti placa si
Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!