Branding that Means Business
De (autor): Mattmisiaszek Johnson
New in the Economist Edge series: how brands can create enduring bonds with customers and markets in the post-digital age of social influence.
-10%
PRP: 74.73 Lei

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.
67.26Lei
67.26Lei
74.73 LeiPrimesti 67 puncte

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!
Livrare in 2-4 saptamani
X
Pentru a putea comanda rapid este nevoie sa introduceti numarul dvs de telefon in formatul 0xxxxxxxxx (10 cifre).Un operator Libris.ro va suna si va cere telefonic restul datelor necesare.
Descrierea produsului
New in the Economist Edge series: how brands can create enduring bonds with customers and markets in the post-digital age of social influence.
Detaliile produsului
- Categoria: Miscellaneous
- Autor: Mattmisiaszek Johnson
- Editura: PROFILE BOOKS LTD
- An aparitie: 2022
- Editie: Paperback / softback
- Format: 128 x 197 x 17
- Nr. pagini: 240
- Serie: Economist Edge
- Cod: BRT9781788168663
S-ar putea sa-ti placa si
Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!